Дали за љубителите на спортските автомобили и во иднина ќе се вели дека имаат бензин во крвта? Или тоа ќе треба да се смени, па да се вели дека им тече струја низ жилите? Автомобилската сцена сепак треба да почне да размислува околу тоа. Abt Sportsline разви еден прототип којшто ја прикажува иднината на тјунирањето, а електричниот погон е дел од неа.
Најголемиот тјунер за Audi и Volkswagen ги спои двата света во еден, електричниот и бензинскиот, во прототипот Abt Audi RS6-E. Како основа служи Abt Audi RS6, кој и самиот има екстра коњски сили во споредба со фабричката изведба. Но, дури со електромоторот, системската моќност се искачува на 1.018 коњски сили.
Електромоторот е вграден во карданскиот тунел и испорачува дополнителна моќност до задната оска – со притискање копче. Куќната тркачка ѕвезда Даниел Абт на следното видео прикажува како изгледа кога ќе се притисне „волшебното копче“.
Со тјунерски 730 коњски сили, Abt Audi RS6-E веќе е моторизиран на ниво на Lamborghini. Разликата од 170 КС во споредба со стандардната верзија на RS6 се постигнува преку самостојно развиената контролна единица и сменетиот издувен систем.
Abt Audi RS6-E со 1018 КС: Со притискање копче, монструмот добива уште 288 КС и 317 њутнметри
Од „безбедносни“ причини, екстра помошта од електромоторот може да се вклучи само над 100 km/h. Тогаш се ослободуваат дополнителните 288 КС и 317 њутнметри. Системската моќност изнесува 1.018 КС и 1.291 њутнметри. Бидејќи услугата од електромоторот е замислена да се користи краткотрајно, како еден вид „е-нитро“, за хибридниот систем е сосем доволна и малечка батерија со капацитет од 13,6 киловатчасови.
Електричниот потфат на Abt не се случува туку така, постои силна причина за тоа. Abt е всушност компанијата којашто стои зад тркачките болиди во формула Е со знакот на четирите прстени. Покрај тоа, во компанијата извесно време постои специјализирано одделение Abt e-Line, за тјунирање во подрачјето на возилата со електрифицирана погонска спрега.
Необичната шара на каросеријата всушност е сосема вообичаена, кога ќе се има предвид електричната асистенција во Abt Audi RS6-E. Шарата потсеќа на печатена плочка. Покрај вообичаените додатоци за оптимирање на аеродинамиката, секако дека не смее да отсуствува и навојно подвозје од специјалистот KW. Без разлика дали станува збор за бензински или електрични коњски сили, 1.018 КС сепак се 1.018 КС.