126
20 shares, 126 points

Марката Borgward го произведе последниот автомобил пред повеќе од половина век, но сцената продолжи да ја помни марката што им парираше на Mercedes & Co. Првите автомобили пристигнаа на германскиот пазар, а нивната појдовна адреса е Кина

Постои една автомобилска марка што Германците никогаш не ја преболеа. Borgward пред повеќе од половина век беше петти најголем производител на автомобили во Германија, по VW, Daimler, Opel и Ford. Еден од најпознатите модели е Borgward Isabella, денес ценет и вреден олдтајмер. Но, марката сега повторно продава нови автомобили.

Borgward BX7 е првиот модел од старо-новата марка, кој денес започнува со продажба на германскиот пазар. Автомобилот од класата на Mercedes GLC или BMW X3 пристига од Кина, од фабриката на Foton. СУВ-моделот со секојдневен дизајн ќе се продава на мошне несекојдневен начин.

Borgward го прескокнува инвестирањето во продажни салони и сервисна мрежа

Нема продажни салони и сопствени сервиси, место тоа, возилата се нарачуваат и купуваат преку интернет. Сервисирањето на возилата го презема синџирот сервисни работилници ATU, којшто ги нуди своите услуги на близу 600 локации низ земјата.

Продажбата стартува со лимитирана серија од моделот BX7, којшто веќе две години се продава на кинескиот пазар. Внукот на основачот, Кристијан Боргвард, пред неколку години ја врати во живот марката којашто до 1961 година се произведуваше во Бремен. Раководењето со компанијата го презеде Улрих Валкер, поранешен шеф на Daimler за Кина. Моментно во фабриката на Beiqi Foton Motor се произведуваат три модели. Фабриката е во сопственост на гигантот BAIC, локален партнер и на самиот Daimler.

Планот е да заживее производството на Borgward и во Германија. Доколку успее планот, од Бремен во следните неколку години ќе доаѓаат модели со плагин хибриден и електричен погон.

Дволитарски бензинец со модерна технологија, во класата кадешто владее дизелот

Borgward BX7 поседува дволитарски турбо бензинец со директно впрскување под висок притисок и моќност од 224 КС. СУВ-моделот од средната класа, со должина од 4,7 и тежина од 1.854 килограми, според производителот троши просечно 8,9 литри гориво на сто километри. Погонот е на сите тркала, за преносот е задолжен шестстепен автоматик.

Во цената од 44.600 евра за моделот од лимитираната серија се вклучени ксеонски светла, панорамски покрив, навигација и пристап на интернет, кожени седишта, дигитален кокпит и цел сет камери.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

126
20 shares, 126 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743