Близу 7.000 лица учествуваа во студијата на реномираниот J.D Power, оценувајќи го своето задоволство од работата на овластените сервисни работилници на автомобилските марки. Кај премиум марките води Mercedes, меѓу големоволуменските е прва Toyota. И Citroen.
Според истражувањето на J.D Power, марките чијшто сервисен персонал користи таблет при проверката на возилото и на тој начин на клиентите им нуди преглед во сервисните опции за нивното возило, ги поттикнуваат лојалноста и довербата на клиентите.
Аналитичарите на J.D Power имаат објаснување за тоа: „Клиентите трошат повеќе, кога се уверени во транпарентноста на цените и на работната така. Таблетите во голема мера придонесуваат за транспарентноста.“
Околу три четвртини (76%) од клиентите прифатиле препораки за дополнителни сервисни зафати, кога сервисниот советник покажал дека е упатен во претходните сервисирања на возилото. Многу влијае и кога детално ќе се образложат одделните ставки во крајната сметка за сервисирањето.
Неколку поважни заклучоци од студијата на J.D Power за Германија:
Телефонските повици се помалку важни: Помладите клиенти повеќе сакаат да добиваат известување преку СМС-порака или месенџер. Од клиентите помлади од 25 години, 41% и натаму преферираат телефонски контакт, додека 31% повеќе сакаат порака. Разликата меѓу овие две групи се смалува, пред две години таа изнесуваше 30 проценти.
Комфорот се цени: Марките што нудат можност за преземање на возилото за сервис постигнуваат поголем степен на задоволство кај своите клиенти. Кај возачките и возачите кои ја користат оваа услуга, задоволството расте 48 проценти.
Возачките и возачите ценат кога добиваат корисни совети од сервисниот советник. Постои голема разлика од земја до земја. Во Германија, само 66% од клиентите наведуваат дека добиле корисен совет, наспроти 86% во Велика Британија или 88% во САД.
Големи разлики има и во времето од влегувањето во сервис до обраќањето на персоналот. Во Германија, 49% од клиентите биле контактирани за помалку од две минути, наспроти 70% во САД и 62% во Велика Британија. Покрај тоа, само 60% од германските клиенти наведуваат дека документацијата била готова за најмногу 10 минути по завршениот сервис и веќе можеле да го преземат своето возило. САД повторно се шампиони, со 91 проценти.
Mercedes на водечка позиција меѓу премиум марките
Mercedes е на врвот кај премиум марките, со индекс 787, додека кај големоволуменските марки, врвот им припаѓа на Toyota и Citroen, со индекс 798. Nissan е трет.
https://photos.app.goo.gl/zaDFgGBExmnJbd3m9
Volvo, Land Rover и Porsche се опфатени во студијата, но бројот на возила е премал за резултатот да биде релевантен.
Студијата за задоволството на клиентите од сервисирањето на автомобилот се спроведува петта година. Предвид се земаат впечатоците на возачките и возачите при сервисирањето и поправките на возилата кај овластените сервисни работилници. Се оценуваат вкупно пет категории, секоја со различен удел во крајната оцена: Квалитет на сервисирање (26%), договарање термин (23%), сервисен советник (19%), преземање возило (18%) и сервисна опрема (14%).
Студијата се базира врз податоците од 6.980 испитаници, кои го купиле автомобилот на ново во периодот меѓу ноември 2015 и јануари 2018 година. Истражувањето е извршено меѓу ноември 2018 и јануари 2019 година.
https://photos.app.goo.gl/RoEwyMBfiLoeyzWUA
Fiat, Honda, Mini, smart, Suzuki и Jeep се опфатени во студијата, но бројот на возила е премал за резултатот да биде релевантен.
Електромобилите со двапати помал сервис од обичните
И тоа е Rolls-Royce: Сервисен повик само за еден автомобил
Британските возачи најзадоволни од Suzuki
Извештај на ТУВ: Најиздржливи и најрасипливи модели меѓу 6 и 7 години