Тестирањата во реални услови на студијата 208 Hybrid FE покажаа подобри резултати од очекувањата: 1,9 место 2,1 литри гориво. Техниката во голем дел доаѓа од болидот 908.
Французите ја развија студијата 208 Hybrid FE под мотото „Мисија 49-8“ – бројките во ознаката се однесуваат на емисијата на СО2 и на секундите колку што на хибридниот Peugeot му се потребни да забрза од место до сто километри на час. Возилото со кое што Peugeot прикажува иновативен пристап во хибридната техника е конструирано во спортското одделение на француската куќа во Велизи, во близина на Париз и во голем дел се потпира на техниката и искуствата со тркачкиот прототип за Леман, Peugeot 908, вклучувајќи го меѓу другото и обложувањето на одредени делови од моторот со карбон.
Главното тежиште сепак беше поставено на намалувањето на тежината, која што во споредба со стандардниот 208 е пониска за двеста килограми. Покрај тоа се користат и гуми со намален отпор на тркалање, оптимирана аеродинамика, како и напреден систем за повраток на енергијата при сопирање. Партнерот во развојот, Total, испорача специјални средства за подмачкување (моторно масло 0W12) и гориво, додека карбонските делови од каросеријата, како и делови во внатрешноста и подвозјето потекнуваат од сестринските компании Hutchinson и CCP Composites. Како погонска единица се користи модифициран трицилиндарски мотор од новата генерација, чија работна зафатнина е зголемена од 1,0 на 1,2 литар и работи во комбинација со електричниот погон од 908 HYbrid4, вклучувајќи ги скапите батерии.