за

Забавата може да почне – на три тркала: Polaris Slingshot пристига во Европа

Од крајот на годинава, спектакуларниот трицикл на американскиот специјалист за снежни возила Polaris пристига на европска почва. Цената на Slingshot нема да биде ниска, но затоа задоволството е единствено.

Разновидните споеви на мотоцикл и автомобил стануваат сé поинтересни. Откако австрискиот KTM го шокираше пазарот со X-Bow, неодамна се јави и американскиот Polaris со слична и уште поекстремна идеја. Slingshot комбинира ниска тежина на мотоцикл, три тркала и солидна испорака на коњски сили. Долго време се шпекулираше дали американскиот фан-мобил ќе пристигне и во Европа, а сега доаѓа и официјална потврда дека Slingshot ќе се појави во салоните кон крајот на годинава. Основната верзија на позначајните пазари во Европа ќе чини околу 30.000 евра, што е двојно повеќе од цената во САД, но оригиналноста нема цена.

https://youtu.be/lyDN3wI–Mw

Трициклот со должина од 3,80 метри со пластична каросерија во стил на мотоцикл изгледа како да е пребегната од научнофантастичен филм. Четирите светла во предниот дел во форма на Х му даваат лут изглед на Slingshot. Возилото назад се потпира на гума со димензија 265/18, водена преку вилушка, исто како кај мотоцикл. Погонот е преку ремен. Релативно ниската тежина од 786 килограми овозможува користење на погонска техника од мотоцикл.

175 КС во комбинација со 786 килограми и три тркала ветува голема забава

Тоа што го прави доживувањето со овој трицикл секако не е дизајнот, туку е чувството во возење. Под пластичната каросерија се наоѓа решеткаста рамка изработена од челични цевки, којашто се одликува со висока цврстина. Моторот е со работна зафатнина од 2,4 литри и моќност од 175 КС, што гарантира врвни перформанси во спој со ниската тежина. Четирицилиндарецот е вграден далеку зад предната оска и ги испорачува своите 225 њутнметри до задното тркало преку петстепен мануелен менувач. За секој случај, Slingshot поседува и контрола на стабилност. Од Polaris уште ги немаат откриено перформансите на трициклот. Но, може да му се верува на производителот дека добро ја завршил работата.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Франкфурт 2015: Иднината е во автономното возење – коешто никој не го бара

Изјава на шефот Винтеркорн за скандалот во Volkswagen