На производителите на ексклузивни крстосувачи и хиперспортски купеа им е полесно да најдат купувачи, отколку производителите што се борат за светскиот врв според продукцијата
Врвните менаџери во автомобилските компании што се специјализирани за скапо и луксузно, лани не почувствуваа што значи поимот криза. Наспроти тоа, марките кои со милионските суми се соочуваат само во бројот на произведени возила, имаа иста или малку ослабната продажба.
Во автомобилската премиум лига, првото место неприкосновено му припаѓа на Porsche. За марката од Штутгарт лани се решиле 256.255 купувачи. Спортската марка од Цуфенхаузен успеа да ја зголеми продажбата на кинескиот пазар за 12%, на 80.180 возила, во услови кога повеќето марки бележат смалена динамика на продажба. Добро реагираше и пазарот во САД, кадешто се продадоа вкупно 57.202 возила. Легендата 911 и покрај генерациската смена успеа да постигне раст од 10 проценти во светската продажба.
Еден од секои три произведени автомобили на Ferrari заминува за САД
Ferrari уште ги нема објавено резултатите за цела година, но продажбата во првите три квартали пораснала за 500 примероци во споредба со истиот период преклани. Вкупно 6.853 спортски автомобили ја напуштиле фабриката во Маранело. САД и натаму е најголем пазар за италијанската марка. Еден од секои три произведени примероци бил испорачан преку океанот.
Тамошниот пазар е важен и за Lamborghini, чијашто продажна статистика открива фантастичен раст од 51 проценти, со вкупно 5.750 возила испорачани ширум светот. Само во САД се продале 1.595 примероци. Земјата со строги брзински ограничувања е најголем пазар и за марката од Сант Агата. Дури и во Јапонија, којашто исто така не е најпогодна почва за суперспортски возила, лани се продале 559 автомобили од марката. Но, големиот раст во продажбата на Lamborghini не се темели на брзите купеа и родстери, туку на Urus. За екстремниот СУВ-модел лани се решиле 1.761 купувачи.
Rolls-Royce, во својата 115-годишна историја нема продадено повеќе возила отколку лани. Рекордни 4.107 нарачки од благородни клиенти се реализирани лани во „куќата на Rolls-Royce“ во Гудвуд. Огромни се шансите дека рекордот повторно ќе биде урнат годинава, затоа што дури сега стартуваат испораките на Cullinan, на СУВ-моделот за возвишени цели. Најпродаван моментно е Phantom, како врвен модел на марката.
Спортската марка што веднаш асоцира на формула 1 трки, McLaren, неколку години во континуитет постигнува зачудувачки раст во продажбата. Лани таа пораснала за 49,3 проценти во споредба со 2017 година, на вкупно 4.808 примероци. САД повторно се најголем пазар. Најголемиот раст сепак пристига од кинескиот пазар, со фантастични 122,5 проценти. За годинава, менаџерите на McLaren во Вокинг имаат големи очекувања од Источна Европа, конкретно од Полска и Летонија, кадешто официјално стартува продажбата.
Додека повеќето луксузни марки лани забележале двоцифрен, па и троцифрен раст, продажбата на Lotus се зголемила за релативно помал обем. Ценетата британска мануфактура лани испорачала 1.630 автомобили низ светот. Но, и тоа беше доволно за соборување на рекордот стар седум години.
Што бара Porsche 550 Spyder среде музејот на Mercedes?
Rolls-Royce што политбирото му го забрани на диктаторот Чаушеску
Ferrari ги прославува четириседите што ги обожуваше Енцо
Lotus прослави 70-годишнина со собир на 1.600 автомобили