Во Јапонија започна продажбата на Nissan Days, првото минивозило во коешто се вградува автопилот. Тоа е мошне популарна категорија возила во островската земја, поради ограничениот простор. Нема екстра давачки, нема обврска да се обезбеди паркинг за возилото
Nissan Dayz од денес почнува да вози по улиците низ Јапонија, како прв миниавтомобил што е опремен со ProPilot, технологија што овозможува полуавтоматско возење. Станува збор за нова генерација на моделот, кој традиционално припаѓа во таканаречената кеи-категорија. Овие возила имаат ограничени димензии и моќност, но затоа се ослободени од даночни оптоварувања и од обврска за обезбедување паркинг простор.
Откако стартуваше моделската серија во 2013 година се продадени 430.000 примероци од Nissan Dayz
Системот за полуавтоматско возење ProPilot веќе извесно време се вградува во Nissan Leaf, Serena и во X-Trail во Јапонија. Возилото самостојно забрзува, управува и запира следејќи ја својата лента по автопат. Минито поседува уште голем број системи за асистенција, меѓу другото и приказ од птичја перспектива или автоматско долго светло.
Моторот е нов и комбиниран со безстепен менувач Xtronic. Постојат и верзии со хибриден погон, со нова литиум-јон батерија. Мајсторијата на јапонските инженери е во тоа што постигнуваат голема прсоторност, па и доволно простор за багаж во ограничени димензии на каросеријата.
Основната моделска изведба на Nissan Dayz чини 1,27 милион јени или околу 9.400 евра. Оваа генерација на моделот е развиена заеднички со Mitsubishi eK.
Во овие форми се крие следната генерација на Nissan Qashqai
Renault, Nissan и Mitsubishi стануваат рамноправни партнери