Тркачката патека од сесветско значење и воедно патека на којашто малкумина правилно ѝ го изговараат името, доби нов асфалт. Во понеделникот успешно завршија градежните работи на Нирбургринг, поточно на големиот круг Нордшлајфе. Пет делници на патеката стара над 90 години беа темелно обновени (Леталиштето/Шведенкројц, Каленхард, Верзајфен, Старата мелница, Високата осумка).
Историски важниот потфат се одвиваше во периодот од ноември до февруари. Вкупната должина на обновените делници изнесува близу три километри. Дополнително беа изведени зони за излетување според ФИА, во подрачјата на Хаценбах и Кезелхен, во вкупна должина од 900 метри. Ова е најголемиот градежен зафат на Нордшлајфе (Северен Јазол) во последните 40 години. Нирбургринг инвестираше четири милиони евра.
Новиот асфалт е со средна грубост и приспособен е според нивото на грубост на целата Нордшлајфе. За Германија е сосем нормално што сезоната ќе почне без одложување и првото возење ќе се одржи веќе на 16-ти март (сабота), кога ќе тестираат прототипите за маратонскиот VLN. Првата трка се вози една недела подоцна. На 23-ти март се вози првата маратонска трка во првенството VLN.
Ова такси чини 10 евра од километар – на Нирбургринг
24 часа и 4000 гуми на Dunlop на Нирбургринг
На оваа тркачка патека 90 години се вози „туристички“