Два модели го заокружуваат врвот на понудата од спортски модели на BMW: Купето и кабриолетот под ознаката M8 возат со 600 КС, односно со плус 25 КС во изведбата Competition.
BMW M8 во купе и кабриолет изведба го добиваат најсилниот мотор во историјата на BMW M GmbH. Осумцилиндарецот со твин-турбо техника, плус со концепт на мотор со високи вртежи, произведува 600 КС во стандардната и 625 КС во изведбата Competition. Погонската спрега ја дополнуваат осумстепен M Steptronic и погон на сите тркала M xDrive.
Подвозјето е развивано со користење на искуствата од мотоспортот и истото располага со огромен потенцијал за возење по тркачка патека. Посебност е новиот систем за сопирање, кој како што објавивме претходно, поседува различни режими на работа – слично како кај управувањето или чувствителноста на моторот. Светската премиера ќе се одржи на настанот NextGen, од 25-ти до 27-ми јуни, во седиштето во Минхен.
Усогласеноста на погонот, подвозјето и аеродинамиката е тестирана на сопствената патека Мирамас/Франција, во зимскиот центар Арјеплог/Шведска, секако на Нордшлајфе, и на уште неколку патеки. Големо влијание доаѓа од тркачкиот BMW M8 GTE. Купето спринтува до сто за 3,3 секунди, на кабриолетот му е потребна десетинка повеќе. Во изведбата Competition, вредностите се скусуваат за една десетинка.
Осумцилиндарец со турбонатполнење кој се врти до 7.200 вртежи може да биде дело само на BMW M GmbH
Двата турбополначи со вообичаената M TwinPower технологија се поставени меѓу двата реда цилиндри на 4,4-литарскиот V8. Горивото се впрскува директно, под притисок до 350 бари. Вртежниот момент достигнува 750 Nm меѓу 1.800 и 5.600 вртежи, а максималната моќност од 600 КС се постигнува при 6.000 вртежи. Лимитерот се вклучува на 7.200 вртежи. Competition додава уште 25 КС.
Белег на BMW M8 е покривот зајакнат со карбон и ги има препознатливите „два меури“ во контурите, инспирирани од тркачките автомобили. Покривот кај кабриолетот се спушта за 15 секунди.
Цената на BMW М8 Competition Coupe во Германија изнесува 168.000 евра, кабриолетот е 8.000 евра поскап.
BMW ќе развива електричен погон заедно со Jaguar Land Rover
Нова серија 1 на BMW: Со сета сила напред
Од BMW Garmish нема трага половина век, BMW го изработи од ново
BMW со поздравно видео за заминувањето на Дитер Цече од Daimler