за

BMW M3 во германскиот ценовник почнува од 80.000 евра

BMW го почна новиот круг трки со конкуренцијата од Штутгарт и Инголштат, со претставувањето на новата генерација на M3 и M4. Следи комплетен преглед на цените за германскиот пазар.

bmw m3 competition nos

Фасцинацијата кај M-иконата на BMW најмалку е во комфорната и функционалната опрема во кабината, а многу повеќе е во техниката. Но, и тие ставки се важни, затоа што чистокрвните тркачи редовно се користат во секојдневието. Брзо по премиерата, BMW го објави ценовникот за лимузината M3 и купето М4 за германскиот пазар.

Конкурентот на Mercedes C 63 AMG и Audi RS5 на германскиот пазар почнува од 80.420 евра за лимузинската верзија M3 и 81.882 евра за купето M4. Верзиите со плус 30 КС и веќе традиционалната ознака Competition, соодветно чинат 87.243 евра, односно 88.705 евра.

Набројувањето на стандардната опрема го почнуваме со тркалата, кои имаат различна димензија на двете оски. Напред вртат M ковани тркала со двојни краци во сива боја, со димензија 9,5Ј х 18, назад има по уште еден инч, односно димензијата е 10,5Ј х 19. Гумите соодветно се 275/40 R 18 и 285/35 R19. Уште една посебност е стандардниот карбонски покрив, лакиран со проѕирен лак со висок сјај. Како доказ дека BMW и тука внимава на практичноста: Има и држачи за багажник.

BMW M3 BMW M4 Competition premiera

Други посебности се бубрезите, кај моделите М без рамка, со двојни хоризонтални пречки со црна сјајна боја и натпис M3 / M4 во хром. „Жабрите“ во предните крила се црни, исто така со натпис на моделот. Финишот во сјајна црна боја важи и за рамките на прозорците, за држачите на ретровизорите, но важи и за долните завршетоци на браниците, страничните прагови и за дифузорот назад. Издувните цевки, нормално се хромирани. Во рачките на вратите се вградени светилки.

Најскапата ставка во ценовникот е пакетот M Race Track, со близу 16.000 евра

Седиштата стандардно се обложени со кожа мерино во црна боја. Украсните лајсни внатре се комбинација од сјајна црна боја и хром. Спортските предни седишта имаат интегриран потпирач за глава, осветлено лого M3 / M4, грејачи, слабинско местење, електрично местење со меморија и рачно продолжување на седечката основа. Спортскиот M-волан е нагласен во делот под палците и обложен е со телешка кожа, со контрастен штеп. Традиционално, M-амблем е поставен на воланот, на пречката во положба за 6 час. Украсната лајсна е хромирана, лево и десно на воланот има копчиња M1 и M2 за ракување со M Drive.

Во поглед на погонот и подвозјето, секој BMW M3 и M4 излегува од фабрика со адаптивно M-подвозје (Comfort, Sport, Sport Plus), М Servotronic (Comfort, Sport), M Drive, M активен спортски диференцијал и композитни сопирачки дискови, перфорирани и со сини клешти.

Светлата се диодни (Bi-LED), исто и трепкачите, како и задните светла. Климата е автоматска со три зони, сензори предупредуваат при маневрирање нанапред и наназад, кабината има амбиентално осветлување.

Сите комфорни и функционални ставки се дел од опремата, се доплаќа главно за тоа што влијае врз натамошно подобрување на динамиката

Пред возачот се наоѓа дисплеј од 12,3 инчи, средишниот дисплеј е со пречник од 10,25 инчи. Навигацијата ги обновува картите онлајн, богата е понудата од онлајн-услуги, меѓу кои барање паркинг и состојба на сообраќај во реално време – отклучување преку мобилен телефон, исто така. Озвучувањето користи 10 звучници, засилувачот располага со моќност од 205 вати. За безжичен полнач за телефон исто така нема потреба да се доплаќа.

Верзиите Competition однадвор се препознаваат по црните ретровизори и по темно хромираните издувни цевки. Седиштата имаат натпис M3 или М4 Competition, исто и плочките на праговите. Главните компоненти за ракување се галванизирани, во средишната конзола се наоѓа натписот на моделот. Менувачот во верзиите Competition e 8-степен M Steptronic, додека пакетот M Drive тука е во изведба Professional (вклучува M Track Mode, Laptimer, Traction Control, M Drift Analyser).

За каросеријата стојат на располагање 8 стандардни (металик 877 евра) и 9 бои по посебна нарачка од BMW Individual (доплата 1.900 евра). Списокот на опции вообичаено е „бескраен“.

Во продолжение избор од неколку ставки од дополнителната опрема за BMW M3 / M4 (цени во евра):

M пакет со каросериски додатоци од карбон (капи на ретровизори, странични отвори во преден браник, дифузор назад – заедно со сменета геометрија)

4.581 евра

Кожа на арматурна табла и на вратите

1.852

М школкести седишта од карбон

3.704

Вентилација во предни седишта

828

Пакет M Race Track (со тркала 19/20 инчи, карбонски седишта, карбон керамички сипирачки, M Driver Package, M Drive Professional, проекциски дисплеј)

15.986

Иновациски пакет (пристап без клуч, автоматско долго светло, полу-автопилот, ласерско светло, проекциски дисплеј)

3.557

М карбон-керамички сипирачки

7.993

М Driver Package (до 290 km/h), плус ваучер за возачки тренинг

2.388

BMW ласерски светла

1.462

BMW клуч со дисплеј

314

Озвучување Harman Kardon

536

View this post on Instagram

Don't settle for the everyday. The all-new BMW M3 Sedan and BMW M4 Coupé have arrived. #TheM3 #TheM4 #BMW #M3 #M4 #BMWM BMW M3 Sedan: Fuel consumption in l/100 km (combined): 10.8. CO2 emissions in g/km (combined): 248. Acceleration (0-100 km/h): 4.2 s. Power: 353 kW, 480 hp, 550 Nm. Top speed (limited): 250 km/h (with optional M Drivers Package: 290 km/h). Paint finish shown: Isle of Man Green metallic. BMW M4 Competition Coupé: Fuel consumption in l/100 km (combined): 10.2. CO2 emissions in g/km (combined): 234. Acceleration (0-100 km/h): 3.9 s. Power: 375 kW, 510 hp, 650 Nm. Top speed (limited): 250 km/h (with optional M Drivers Package: 290 km/h). Paint finish shown: Sao Paulo Yellow non-metallic. The values of fuel consumptions, CO2 emissions and energy consumptions shown were determined according to the European Regulation (EC) 715/2007 in the version applicable at the time of type approval. The figures refer to a vehicle with basic configuration in Germany and the range shown considers optional equipment and the different size of wheels and tires available on the selected model. The values of the vehicles are already based on the new WLTP regulation and are translated back into NEDC-equivalent values in order to ensure the comparison between the vehicles. The CO2 efficiency specifications are determined according to Directive 1999/94/EC and the European Regulation in its current version applicable. The values shown are based on the fuel consumption, CO2 values and energy consumptions according to the NEDC cycle for the classification. Further information on official fuel consumption figures and specific CO2 emission values of new passenger cars is included in the following guideline: 'Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen', which can be obtained free of charge from all dealerships, from Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen and at https://www.dat.de/co2/.

A post shared by BMW M GmbH (@bmwm) on

>>> BMW повторно убедува дека M3 и M4 се цивилни автомобили

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

mercedes e 50 amg napred (w 210)

Mercedes E 50 AMG го имаше своето деби пред 25 години

Volkswagen ID.4

Volkswagen почна со резервации за електричниот ID.4