Како што е општа практика во браншата деновиве, така и големиот теренец на Toyota се подготви за новите ЕУ-норми за СО2. Под хаубата на Land Cruiser работи 2,8-литарски дизел со моќност зголемена на 204 КС, но и со оптимиран издув. Нова е мултимедијата, се вградуваат и системите за асистенција што се вообичаени во лимузинската понуда на Toyota.
Седумдесет години искуство во возење во најисклучителни услови стојат зад секој дел што е вграден во оваа Toyota. Исто како за G-Class или за Golf, нема потреба да се спомнува марката. Land Cruiser самиот е „марка“. Светот одлично го познава и го обожува овој теренец. Според производителот, Land Cruiser останува единствен во сегментот што соединува квалитет, истрајност и издржливост, заедно со беспрекорни теренски својства и високо ниво на луксуз, комфор и престиж.
Не постои друг модел на Toyota што се продава во толку голем број земји – над 190, конкретно. Додека фановите на другите големи имиња на сцената на теренците жалат кога новите генерации се претвораат во играчки за тинејџери – на пример, LR Defender – теренскиот крстосувач на Toyota ги задржува до денес своите теренски способности, врз коишто се темели неговиот имиџ како еднo од најиздржливите и најдоверливи 4х4 возила. Тоа овозможува LC да остане лидер во својот сегмент во голем број држави во Европа.
Промените за новото моделско годиште носат зголемена моќност на 2,8-литарскиот дизел, воведување старт-стоп систем, освежена мултимедија и вградување богат пакет од системи за асистенција, што Јапонците го водат како Toyota Safety Sense. Има и стил: На избор стои и специјална изведба Black Pack, со посебен финиш на каросериските додатоци и во кабината.
Еден цилиндар на Toyota Land Cruiser има зафатнина од 700 сантиметри кубни
Моќноста на 2,8-литарскиот четирицилиндарец (!), со две брегасти вратила, 16 вентили, впрскување со заеднички вод, порасна за 27 КС, на сегашни 204 КС при 3000-3400 вртежи. За 50 њутнметри порасна и вртежниот момент, на 500 Nm од 1.600 до 2800 вртежи. Со 6-степен класичен автоматик, Land Cruiser постигнува 175 km/h и забрзува до темпо сто за 9,9 секунди. Тоа е за три секунди подобро од претходно.
Со воведувањето на систем старт-стоп, потрошувачката се намали на 7,0 литри (-10%), а соодветно се намали и емисијата на СО2, на 192 g/km (-18 g).
Внатре е новина мултимедискиот систем, со побрз софтвер и побрза реакција, со дисплеј на допир и секако со поврзување преку Apple CarPlay или Android Auto. Мапите се обновуваат онлајн, што во првите три години е бесплатно. Меѓу новите можности се добивање извештаи за сообраќај, пребарување на гугл и информации за радари, паркиралишта, цени на горива и временска прогноза.
Во пакетот системи за безбедност влегува самостојно запирање при опасност од судир, заедно со камера за препознавање пешак на пат, ноќе и дење, заедно со приспособлив темпомат.
Верзијата Black Pack се разликува по темната хромирана маска и по стилските елементи назад со истиот финиш, а првпат кај Land Cruiser, магленките се поставени на црна основа. Истото важи и за ретровизорите и задните светла. Внатре, конзолата и централниот тунел се обложени со посебна црна површина.
Сето тоа може и многу кусо: Каде и да посакаш да отидеш, Land Cruiser ќе те однесе. И, ќе те врати.
>>> Гените од Land Cruiser и Toyota дејствуваат и во RAV4: Нашите планински тури низ Македонија