Toyota уште летоска најави дека ја пушта новата GR Supra во изведба за популарниот GT4-шампионат, за приватни тркачи. Сега се познати сите детали околу тркачкиот автомобил. Испораките ќе стартуваат во март, прво во Европа, а потоа и во Северна Америка и Азија.
Точно на почетокот на тркачката сезона 2020 ќе стартува испораката на Toyota GR Supra GT4 за кружни трки. Тркачката изведба на спортскиот модел ќе биде достапна од март, по цени што стартуваат од 175.000 евра, прво во Европа, а потоа и во Северна Америка и Азија. Одделението за мотоспорт Toyota Gazoo Racing со овој чекор излегува во пресрет на приватните тркачи.
Тркачкиот автомобил се базира врз Toyota GR Supra и преработен е во Toyota Motorsport GmbH во Келн, Германија. Моторот е 3,0-литарски шестцилиндарец во линија и потекнува од баварскиот партнер во развојот на двојката Supra/Z4, со моќност од 430 КС и вртежен момент од 650 њутнметри. Преносот на сила е преку спортски автоматски менувач со седум степени и механичка блокада на диференцијалот на задната оска. По желба се вградуваат и рачки за менување на степените на волан.
Toyota Motorsport GmbH нуди и комплетна логистика за трки, што е олеснување за приватните тркачи
Предниот сплитер и задниот спојлер се изработени од композити од природни влакна и придонесуваат за ниската тежина на возилото од 1.350 килограми. Амортизерите се од KW, напред има шестклипни сопирачки клешти, назад четириклипни. Гумите ги испорачува Pirelli, издувниот систем е изработен кај Akrapovič, средствата за подмачкување пристигаат од Ravenol.
Заштитниот кафез е изработен од челик со висока цврстина, тркачкото седиште е опремено со безбедносен ремен на шест точки, сé според стандардите на ФИА. Арматурната табла е изработена од карбонски влакна, воланот е посебно конструиран за GT4-шампионатите.
За испораките исто така е задолжено специјализираното одделение Toyota Motorsport GmbH во Келн, Германија.
Технички податоци · Toyota GR Supra GT4
Каросерија |
|
Должина / Ширина / Висина |
4.460 mm / 1.855 mm / 1.250 mm |
Тежина |
1.350 kg* |
Конструкција |
Челична каросерија со заштитен кафез од челик со висока цврстина, според ФИА |
Преден сплитер |
Од композити од природни влакна |
Заден спојлер |
Од композити од природни влакна |
Резервоар |
ATL FT3-резервоар со брзо полнење (120 литри) |
Возачко седиште |
OMP тркачко седиште со ремен со 6 точки (FIA 8862-2009) |
Мотор и менувач |
|
Тип |
Шест цилиндри во линија, Twinscroll-Turbo |
Зафатнина |
2.998 ccm |
Моќност |
320 kW/430 КС |
Вртежен момент |
650 Nm |
Контролна електроника |
Magneti Marelli ECU |
Издувен систем |
Akrapovič тркачки издув со катализатор |
Масла |
Ravenol |
Менувач |
Автоматик со 7 степени, со рачки на волан, заден погон |
Диференцијал |
Механичка блокада на диференцијал |
Погонски оски |
GKN Motorsport |
Подвозје, управување и сопирачки |
|
Водење на предна оска |
Мекферсон |
Водење на задна оска |
Со повеќе водилки |
Амортизери |
Тркачки, KW со дотерување |
Управување |
Со запчеста летва, електро серво |
Сопирачки(напред) |
Brembo шестклипни клешти со челични дискови 390 mm |
Сопирачки (назад) |
Brembo четириклипни клешти со челични дискови 355 mm |
Гуми напред / назад |
Pirelli 305/660-18 / 305/660-18 |
Бандажи |
OZ Racing 11 x 18 инчи |
Електронски системи |
|
Контрола на тракција и тркачки ABS |
Серија |
Дисплеј од 8-инчи |
Серија |
Дата-логер |
Серија |
Камера за рикверц |
Доплата |
Контрола на притисок во гуми |
Доплата |
Сензори за подвозје |
Доплата |
Осветлен број на возило |
Доплата |
Опрема |
|
Противпожарен апарат |
Серија |
Air-Jack-систем |
Серија |
Систем за пиење |
Доплата |
Пакет за трки на долги релации |
Доплата |
* зависно од BOP (Balance of Performance)