Приватните тркачи од следната година ќе се појават на жешкиот асфалт со Toyota GR Supra, подготвена за класата GT4. Прикажувањето на тркачката верзија на Supra на салонот во Женева пролетоска, го постигна целосниот ефект. Автомобилот предизвика интерес кај приватните тркачи и наскоро започнува сериската изработката на тркачката Supra.
За развојот и за производството на автомобилот, вообичаено ќе биде задолжен тимот на Toyota Motorsport GmbH во Келн, Германија.
Категоријата GT4 е особено популарна меѓу приватните тркачки тимови ширум светот, поради релативно достапните цени на возилата и едноставната квалификација за учество. Возилата што го исполнуваат правилникот за оваа категорија можат да се натпреваруваат во европската серија во GT4, во шампионатот на долги патеки VLN на Нирбургринг, во серијата Супер Таикиу во Јапонија, како и во серијата Michelin Pilot Challenge во САД.
GR Supra веќе почна да вози по тркачките патеки, и тоа во серијата Nascar Xfinity во Северна Америка, а од следната година ќе учествува и во Su[per GT GT500 во Јапонија.
Три партнери на Toyota, поточно на Toyota Gazoo Racing, учествуваат во подготовка на GR Supra GT4. Во развојот на издувниот систем има удел Akrapovič, гумите се развиени со Pirelli, додека средствата за подмачкување ги испорачува Ravenol.
Повеќе детали за цените, регионалната достапност и стартот на испораката ќе бидат познати подоцна годинава.
Toyota GR Supra GT4 – Технички податоци:
Шасија |
|
Должина |
4.460 mm |
Ширина |
1.855 mm |
Висина |
1.250 mm |
Каросерија |
Челична каросерија со заштитен кафез |
Преден дифузор |
Природни композити |
Заден спојлер |
Природни композити |
Резервоар за гориво |
Според посебен правилни, со систем за брзо полнење |
Возачко седиште |
Тркачко седиште според FIA-стандарди |
Мотор & менувач |
|
Тип |
6 цилиндри во линија, Twin-Scroll турбо |
Зафатнина |
2.998 ccm |
Менувач |
Автоматски, погон назад |
Средства за подмачкување |
Ravenol |
Издувен систем |
Akrapovič |
Подвозје, управување & сопирачки |
|
Водење на предни тркала |
Мекферсон |
Водење на задни тркала |
Оска со повеќе водилки |
Управување |
Електрично серво, запчеста летва |
Гуми |
Pirelli |
Тркала |
11×18 инчи |