за

Toyota вреди 28,9 милијарди американски долари

Јапонската марка и во оваа година е прогласена за највредна автомобилска марка. На 30-то место од сите глобални марки, таа е сепак далеку од гигантите како Apple, Google или Microsoft.

Toyota е највредна автомобилска марка во светот. Во студијата на „Највредни глобални марки“ на Millard Brown, јапонскиот концерн се најде на 30-то место. Експертите ја проценуваат вредноста на марката на 28,9 милиларди долари, со мал пад од 2 проценти во споредба со минатата година.

Меѓу десетте највредни марки од автомобилската бранша, следат обете германски марки од премиум сегментот BMW и Mercedes, со вредност од 26,3, односно 21,8 милијарди долари. Успехот на марката од Минхен, вклучувајќи го порастот на вредноста од 2 проценти, се должи на воспоставувањето на подмарката со електрифициран погон BMWi. Компактниот i3 со електричен погон се појави во 2013 година, а една година подоцна и екстремниот спортски хибрид i8. Најголемо зголемување на вредноста забележија Audi (+43%), Ford (+11%) и Volkswagen (+10%).

10 највредни автомобилски марки

Вредност во 2015 во милијарди Тренд на вредноста 2014/2015 во %
1 Toyota 28,913 -2
2 BMW 26,349 2
3 Mercedes-Benz 21,786 1
4 Honda 13,332 -5
5 Ford 13,106 11
6 Nissan 11,411 3
7 Audi 10,127 43
8 Volkswagen 9,283 10
9 Land Rover 4,987
10 Lexus 4,329

Ново име меѓу десетте највредни автомобилки марки е британскиот Land Rover на десеттото место, пред благородната марка на Toyota, Lexus, којашто ја заокружува браншата на десеттото место.

Од сите глобални марки, првите три места им припаѓаат на хардверските и софтверските концерни Apple (247 милијарди долари), Google (173,7 милијарди) и Microsoft со 115,5 милијарди долари. Студијата се заснова на комбинација од финансиски извештаи на фирмите и анкети на преку три милиони потрошувачи.

Целосниот список на 100-те највредни марки во светот

#1 Apple $246,992M
#2 Google $173,652M
#3 Microsoft $115,500M
#4 IBM $93,987M
#5 Visa $91,962M
#6 AT&T $89,492M
#7 Verizon $86,009M
#8 Coca-Cola $83,841M
#9 McDonald’s $81,162M
#10 Marlboro $80,352M
#11 Tencent $76,572M
#12 Facebook $71,121M
#13 Alibaba $66,375M
#14 Amazon $62,292M
#15 China Mobile $59,895M
#16 Wells Fargo $59,310M
#17 GE $59,272M
#18 UPS $51,798M
#19 Disney $42,962M
#20 Mastercard $40,188M
#21 Baidu $40,041M
#22 ICBC $38,808M
#23 Vodafone $38,461M
#24 SAP $38,225M
#25 American Express $38,093M
#26 Walmart $35,245M
#27 Deutsche Telekom $33,834M
#28 Nike $29,717M
#29 Starbucks $29,313M
#30 Toyota $28,913M
#31 The Home Depot $27,705M
#32 Louis Vuitton $27,445M
#33 Budweiser $26,657M
#34 BMW $26,349M
#35 HSBC $24,029M
#36 RBC $23,989M
#37 Pampers $23,757M
#38 L’Oréal Paris $23,376M
#39 HP $23,039M
#40 Subway $22,561M
#41 China Construction Bank $22,065M
#42 Zara $22,036M
#43 Mercedes-Benz $21,786M
#44 Oracle $21,680M
#45 Samsung $21,602M
#46 Movistar $21,215M
#47 TD $20,638M
#48 Commonwealth Bank of Australia $20,599M
#49 ExxonMobil $20,412M
#50 Agricultural Bank of China $20,189M
#51 Accenture $20,183M
#52 Gillette $19,737M
#53 FedEx $19,566M
#54 Shell $18,943M
#55 Hermès $18,938M
#56 Intel $18,385M
#57 Colgate $17,977M
#58 BT $17,953M
#59 ANZ $17,702M
#60 Citi $17,486M
#61 Orange $17,384M
#62 China Life $17,365M
#63 Sinopec $17,267M
#64 IKEA $17,025M
#65 Bank of China $16,438M
#66 DHL $16,301M
#67 Cisco $16,060M
#68 Ping An $15,959M
#69 Siemens $15,496M
#70 Huawei $15,335M
#71 Petrochina $15,022M
#72 US Bank $14,786M
#73 Ebay $14,171M
#74 HDFC $14,027M
#75 H&M $13,827M
#76 Gucci $13,800M
#77 J.P. Morgan $13,522M
#78 Honda $13,332M
#79 Pepsi $13,134M
#80 Ford $13,106M
#81 BP $12,938M
#82 Telstra $12,701M
#83 KFC $12,649M
#84 Westpac $12,420M
#85 LinkedIn $12,200M
#86 Santander $12,181M
#87 Woolworths $11,818M
#88 PayPal $11,806M
#89 Chase $11,661M
#90 ALDI $11,660M
#91 ING Bank $11,560M
#92 Twitter $11,447M
#93 Nissan $11,411M
#94 Red Bull $11,375M
#95 Bank of America $11,335M
#96 NTT DoCoMo $11,223M
#97 Costco $11,214M
#98 SoftBank $11,131M
#99 China Telecom $11,075M
#100 Scotiabank $11,044M

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Apple ги потврди плановите за влез во автомобилскиот бизнис

Honda ќе поставува рекорд во штедливост низ 24 европски земји