Со години се зборува за можниот СУВ-модел од англиската култна марка Lotus. Сега повторно се подгрева сцената, откако кинески медиуми објавија дека производството на првиот СУВ на Lotus ќе започне уште годинава во Кина. Моделот ќе ја носи ознаката Lambda и ќе користи техника од Volvo.
Големите спортски марки речиси без исклучок имаат СУВ-модел. Lamborghini го нуди Urus, кај Aston Martin уште е свеж DBX, Ferrari исто така работи на Purosangue. Модел во овој профитабилен сегмент ќе има и Lotus.
На сцената со години се појавуваат гласини за СУВ-моделот на британската марка, некогаш големо име во мотоспортот, но и марка препознатлива од филмското платно, од бондовскиот „Шпионот што ме сакаше“ од 1977 година, со Lotus Esprit S1 во функција и на подморница. Овие гласини сега стануваат уште поубедливи.
Според кинеските медиуми, СУВ-моделот на Lotus ќе започне да се произведува уште во текот на годинава, во фабрика во кинескиот град што се „прослави“ годинава – точно во Вухан. Локалните медиуми го спомнуваат и името Lambda. Покрај тоа што моделот ќе биде прв СУВ на спортската марка, тој ќе биде и прв модел на куќата чиешто име не почнува со „Е“.
Во наводите на тамошните медиуми се спомнуваат должина од околу 4,9 метри, ширина од два метри и висина од 1,6 метар. Тоа се споредливи димензии со BMW X5, Mercedes GLE и Porsche Cayenne.
Lambda ќе биде чиста спротивност на традиционалните модели на Lotus, кои го користат принципот на колку е можно пониска тежина и колку е можно подинамични возни својства. Има интересни наводи околу техниката. СУВ-моделот на Lotus ќе ја користи платформата SPA на шведскиот производител, исто како Volvo XC90, S90, XC60, S60, V60 и Polestar 1. Користењето на платформата од Volvo за модел на Lotus е сосем очекувано. Во 2017 година, кинескиот коцнерн Geely, во чијашто сопственост се Volvo и Polestar, стекна главнина од акциите во Lotus, преземајќи ги од малезискиот сопственик Proton.
Се шпекулира многу и за погонските единици. Во Lotus Lambda ќе работат бензински мотори, но ќе се нуди и приклучен хибрид, па и целосно електричен погон. До 2024 година, Lotus ќе претстави уште два нови модели, кои ќе се произведуаат во Кина. Тие ќе користат само електричен погон, и логично, ќе се водат под моделските имиња Sigma и Alpha.