за

Hyundai со 1000 возила на светското првенство во Бразил

Како официјален автомобилски партнер за светското првенство во Бразил, Hyundai испорача 1.021 возило во Арена де Сао Пауло. Претходно и марката Kia снабди преку 400 возила.

Лимузините, спортските теренци и вановите на Hyundai ќе служат за беспрекорен и комфорен транспорт на службените лица на првенството, на националните тимови, членовите на организацискиот комитет, судиите и медиумските претставници. Во возниот парк влегуваат и 32-та тимски автобуси на националните тимови. Во рамките на кампањата „Бидете тука со Hyundai“ за секој од овие тимски автобуси беше избран соодветен слоган, за што пристигнаа предлози од љубителите на фудбалот од цел свет.

Преку 1.000 возачи се обучени за безбедно возење и запознаени се детално со сите локални патишта. Во логистичката поддршка се опфатени и дилерите од продажната мрежа на Hyundaiво Бразил. Корејците се долгогодишен партнер на FIFA и UEFA, а ангажманот како главен спонзор на турнирите на UEFA трае до 2016 година, односно до 2022 година со UEFA.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Toyota ги одликуваше најдобрите дилери во Европа

Dacia продаде 600.000 возила во Франција