за

Toyota ги одликуваше најдобрите дилери во Европа

Дилерите со најдобри резултати од 32 европски држави беа одликувани со наградата „Ичибан“. Toyota ја доделува оваа награда врз основа на степенот на задоволство на клиентите на марката.

Клиентот е прв – јапонската марка отсекогаш се раководела според оваа философија, којашто е во сржта на нејзиниот генетски код. Toyota Motor Europe, на свечена церемонија во францускиот град Кан, во четвртокот им ја додели наградата „Ичибан“ на 44 свои дилери во 32 европски држави, како признание за нивната посветеност во постигнување задоволство на клиентите во продажбата и во постпродажбата на возилата. Toyota ги оценуваше перформансите на околу 2.300 европски дилери на Toyota.

Јапонскиот збор „Ичибан“ потекнува од „Окиакусама Ичибан“, којшто значи „Клиентот е прв“, па оттаму и „ичибан“ се однесува на „прв“ или „на прво место“. Откако Toyota почна да ги доделува наградите во 2007 година, перформансите на дилерите се подобрија за 47,5 проценти во продажбата и за 40 проценти во постпродажбата.

Во нашето пошироко соседство, наградата „Ичибан“ ја освоија Сладабони (БиХ), Мотомом (Бугарија), Тојота центар Загреб (Хрватска), Атанасиос Подас (Грција) и Тојота Центар Београд (Србија).

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Која е правилната температура за клима уредот во автомобилот?

Hyundai со 1000 возила на светското првенство во Бразил