Шведската марка пријави рекордна продажба и рекорден промет во првата половина од годинава. Тоа веќе одамна не е изненадување, исто како и моделот што најмногу учествува во продажбата на Volvo.
Volvo во првите шест месеци од 2019 година постигнал промет од 130,1 милијарди шведски круни или 12,2 милијарди евра, наспроти 122,9 милијарди круни во истиот период лани. На тоа следи и најдобра продажба во прво полугодие во историјата на марката.
Во периодот од јануари до јуни се продадени 340.286 автомобили, за 7,3 проценти повеќе од лани. Тоа се случува во услови кога целиот светски пазар е во благо опаѓање.
Пазарниот удел на Volvo напредувал најмногу во САД, Кина и Европа. На пазарите во Велика Британија и Германија има огромен пораст од 30, односно 32 проценти.
Продажните акции што Volvo ги презеде во изминатиот период условија намалување на профитот. За шест месеци, Швеѓаните заработиле 5,5 милијарди круни, наспроти 7,8 милијарди во првото полугодие лани.
За второто полугодие, менаџерите на Volvo очекуваат натамошен раст во продажбата и прометот, повикувајќи се на големиот пазарен интерес за свежата понуда од модели, како и зголемениот производствен капацитет. Со однапред испланираните мери за скусување на фиксните трошоци, тимот на Хакан Самуелсон се надева и на повисока заработка во преостанатиот шест месеци од годинава.
Продажба на автомобили на Volvo во првата половина од ’19 во светски рамки
Модел |
Продажба во 2019 |
Тренд % |
S60 II |
795 |
-91.6 % |
S60 III |
10,558 |
100.0 % |
S60L |
5,036 |
-63.6 % |
S60 CC |
140 |
-74.5 % |
S90 |
26,964 |
-13.0 % |
V40 |
24,774 |
-23.7 % |
V40 CC |
8,473 |
-7.2 % |
V60 |
664 |
-96.3 % |
V60 CC |
270 |
-96.8 % |
V60 CC II |
6,216 |
100.0 % |
V60 II |
28,781 |
2,518.8 % |
V90 |
11,526 |
-41.5 % |
V90 CC |
9,739 |
-17.1 % |
XC40 |
61,864 |
160.6 % |
XC60 |
5 |
-99.7 % |
XC60 II |
97,203 |
9.5 % |
XC90 II |
47,818 |
0.3 % |
Вкупно |
340,826 |
7.3 % |