за

Volvo во мај продал 44.830 автомобили, расте кинескиот пазар

Volvo во мај продал 44.830 автомобили, расте кинескиот пазар
Volvo во мај продал 44.830 автомобили, расте кинескиот пазар

Шведската автомобилска марка во мај ја задржа продажбата со пад од само 25,5 проценти во споредба со лани, што е одлична вест во време кога повеќето марки бележат преполовување на пазарот. Има знаци дека европскиот пазар се враќа во форма, додека Кина веќе извесно време пак бележи раст.

Во првите пет месеци од годинава, Volvo Cars испорачала вкупно 208.479 автомобили на светскиот пазар или за 25,0% помалку од истиот период лани. За мај, кинескиот пазар регистрираше 15.132 нови автомобили на Volvo, за 21,8% повеќе од истиот месец во 2019 година – тоа е исклучително достигнување во време кога повеќето марки и големи регионални пазари уште трпат силни последици од корона-кризата. За периодот од јануари до мај, продажбата во Кина сепак забележала пад од 7,1 проценти.

Добри вести за марката пристигаат и од САД, каде во минатиот месец се продале 9.519 автомобили или само 2,5% под ланскиот резултат за мај. Пазарот нагло се врати откако почнаа да се укинуваат мерките за ограничување на движењето. Меѓу јануари и мај, на американскиот пазар сепак се продале 18,2% помалку автомобили (32.870) од марката Volvo во споредба со истиот период лани.

Ситуацијата е многу поразлична во мај, каде продажбата во услови на пандемијата достигнала 14.965 автомобили или за 49,6% помалку од лани. Резулатот за целиот период од годината досега е минус 34,3 проценти. Пазарот сепак покажува знаци на заздравување, откако почна да расте бројот на држави што ги укинуваат мерките за ограничено движење.

Фабриките на Volvo во Кина се враќаат во погон

Најпродавана моделска серија во мај и натаму е СУВ-моделот од средната класа XC60, по кого следи компактниот XC40, а по нив и третиот СУВ-модел во понудата, луксузниот XC90. Повеќе од две третини (68,5%) од продажбата во мај ја сочинувале СУВ-модели, со растечки тренд во споредба со лани (СУВ-удел од 61%).

Уделот на возила со електромотор во погонската спрега, односно моделите Recharge, се зголемил двојно во првите пет месеци во споредба со истиот период лани. Оваа ознака ја носат сите модели со плагин-хибриден или електричен погон.

Продажба на автомобили на Volvo во светски рамки

Мај
Јан.-мај

2020

Тренд

2020

Тренд

Европа

14,965

-49.6%

94,758

-34.3%

Кина

15,132

21.8%

50,636

-7.1%

САД

9,519

-2.5%

32,870

-18.2%

Други

5,214

-37.4%

30,215

-22.9%

Вкупно

44,830

-25.5%

208,479

-25.0%

Продажба на Volvo по моделски серии

Модел
Мај
%
2020
%

S60 II

0

25

-96.6 %

S60 III

3,266

34.6 %

12,488

50.4 %

S60L

926

54.8 %

3,566

-5.7 %

S60 CC

0

S90

4,203

-12.2 %

14,541

-33.9 %

V40

111

-97.1 %

1,677

-91.7 %

V40 CC

28

-98.3 %

391

-94.1 %

V60

0

10

-98.4 %

V60 CC

0

2

-99.2 %

V60 CC II

1,047

-23.1 %

6,010

23.8 %

V60 II

2,812

-44.3 %

18,829

-21.0 %

V90

967

-49.1 %

5,441

-42.7 %

V90 CC

781

-52.5 %

4,244

-47.0 %

XC40

10,891

3.0 %

50,867

1.2 %

XC60

0

XC60 II

13,226

-24.5 %

61,064

-24.0 %

XC90 II

6,572

-23.8 %

29,324

-24.1 %

Вкупно

44,830

-25.5 %

208,479

-25.0 %

>>> Електричниот Volvo XC40 стартува со испорака наесен

https://www.instagram.com/p/CAUxafWlteU/

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Toyota RAV4 отсега полни батерија и на „штекер“

Toyota RAV4 отсега полни батерија и на „штекер“

Volkswagen Golf дополнителна изведба R

Volkswagen подготува уште поекстремна изведба од Golf R