за

Volkswagen на салонот за комерцијални возила во Хановер

Брендот Volkswagen – Комерцијални возила се покажа во убедливо светло на овогодишниот салон во Хановер со 50 изложени возила на штанд со површина од 7.500 метри квадратни.

Volkswagen – Комерцијални возила настапи на овогодишниот салон во Хановер под мотото „Работа.Живот.Решенија“, претставувајќи ја својата гама на модели на домашен терен. „Ние ги понудивме вистинските решенија за сите професионалци и за сите различни приватни потреби во животот. Ние знаеме што сакаат клиентите и тоа го испорачуваме”, изјави Брам Шот, претседател на управниот одбор на брендот.

Целата гама на брендот, составена од лесни комерцијални возила, наменети за работа и за приватна употреба, беше успешно претставена на саемот. Брендот Volkswagen Комерцијални возила на присутните посетители им претстави широк спектар на возила, кои ги задоволуваат сите барања и кои се направени врз основа на Amarok, Caddy, Crafter и моделската серија T5. „Сакаме на нашите клиенти да им покажеме незаменлив спектар на решенија за мобилност на стоки и патници”, изјави Шот. „Комерцијалните возила за бизнис се толку разновидни колку што се и нашите клиенти, тие доаѓаат од различни индустрии и различни услужни сектори. Покрај тоа, јавните институции како на пример: полицијата, противпожарните бригади и општините се значаен дел од сите наши клиенти.“

LI2014041567

Специјализацијата е магичниот рецепт за да се задоволат потребите на клиентите, а тој рецепт беше прикажан на саемот. Изложени беа 50 возила во халата 12 и истите беа подредени според различните индустрии и корисници. Штандот покриваше површина од 7.500 м2. Дополнително беа претставени уште 30 решенија за товар и патници во надворешниот простор пред халата. На посетителите им беше овозможено и тест возење на одредени модели.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Рускиот пазар не им се посреќи на автомобилските гиганти

Новиот Renault Trafic ќе се произведува во истата фабрика со Laguna и Espace