за

Од малечкиот Raize почнува да расте СУВ-понудата на Toyota

Toyota Raize
Toyota Raize

Toyota штотуку стартуваше со продажба на новиот основен СУВ-модел на јапонскиот пазар. Развојот на Raize се одвиваше во Daihatsu, марка што е дел од групацијата. Претходникот на овој модел пред повеќе години се нудеше и на македонскиот пазар, Daihatsu Terios.

Toyota Raize можеби е малечок СУВ, но пак е голем автомобил – затоа што ги „открива“ марките во и блиску до концернот. Моделот е развиен од специјалистот за малечки автомобили Daihatsu, од него е изведена верзијата Raize под знакот на Toyota, а во иднина врз негова основа ќе се изработува и новиот СУВ со партнерот Suzuki, кој ќе се продава на индискиот пазар, како следен голем пазар од когошто се очекува продажен бум.

Долг точно четири метри, Raize е изработен врз платформата DNGA (од Daihatsu New Global Architecture, развивана заедно со Toyota, според принципите на TNGA) и нуди просторна кабина и голем багажник од 369 литри.

Турбо-трицилиндарец со 98 КС и 140 Nm работи во комбинација со менувач D-CVT како во Lexus

Во каросеријата е користен челик со висока цврстина, што придонесува за смалување на тежината. Еднолитарскиот мотор со турбонатполнење е нов и работи во комбинација со менувач D-CVT. Оваа варијанта на менувач со постојано променлив преносен однос првпат се користи во Toyota, откако имаше премиера во Lexus LC/LS 500h. Станува збор за менувач CVT што при повисоки брзини користи класична комбинација со запченици, заради постигнување уште пониска потрошувачка.

https://photos.app.goo.gl/efw4tUSnsghY4pUdA

Во списокот на стандардна опрема следат и мноштво системи за асистенција, меѓу кои систем за активно следење лента или самостојно запирање при опасност од судир.

Посебност кај овој модел што засега се нуди само во Јапонија е популарната месечна „претплата“ за автомобил Kinto One, во којашто се вклучени практично сите трошоци околу експлоатацијата на возилото, освен горивото (осигурување, регистрација, одржување и помали поправки). Ратите за Toyota Raize стартуваат од 39.820 јени, што е околу 330 евра.

https://photos.app.goo.gl/e78UxJ9avp5rfuMNA

Планираната месечна продажба на јапонскиот пазар изнесува 4.100 возила. Производството е во фабриката на Daihatsu во Шига, Јапонија.

Ценовникот за Јапонија почнува од 14.000 евра за изведба со преден погон, а завршува со топ моделот со погон на сите тркала и топ-опрема, со цена од близу 23.000 евра.

Засега отсуствуваат информации околу можниот старт на Toyota Raize на европскиот пазар.

https://photos.app.goo.gl/gtxZ1dK77eGGGrtF6

https://photos.app.goo.gl/A8w9JQShkmBEwzN16

https://photos.app.goo.gl/Tt5C57KLuVbQJBbi9

https://www.instagram.com/p/B4W4P1cn9sO/

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

vespa electrica 70

Vespa Elettrica сега вози 70 km/h брзо и 70 km далеку

mercedes eactros

Електричниот eActros по една година на тест кај големите компании