за

Вака изгледа спортската изведба Toyota Corolla Apex во САД

Вака изгледа спортската изведба Toyota Corolla Apex во САД
Вака изгледа спортската изведба Toyota Corolla Apex во САД

Во Toyota како да е сезона на изведување на спортски изведби од Corolla. По најавата за почетокот на продажбата на лимузинската GR Corolla во Европа, сега се јавува и американскиот огранок. Името на тамошниот спортист е Apex, моторот е дволитарски бензинец, ексклузивно ќе се изработат 120 примероци со мануелен менувач.

Љубителите на спортското возење и на марката Toyota на пазарот во САД добија на располагање специјален модел Corolla Apex Edition. Името е избрано според основниот поим на возењето по тркачка патека, односно по темето во свијокот, „apex“ на англиски.

Моторот е дволитарски бензинец Dynamic Force, познат меѓу другото и од RAV4. Неколку каросериски додатоци во сосем различен стил од европскиот „GR“ ставаат спортски нагласок на изгледот. Секако дека во пакетот е содржан и уникатен издувен систем, со соодветен звук.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Toyota ќе произведе 6.000 примероци од Corolla Apex, главнината опремена со менувач CVT, со симулација на 10-степен секвенцијален менувач и со рачки на воланот. Соодветно за пазарот што веќе со децении е строго ориентиран на автоматски менувачи, Toyota ќе понуди и екстремно лимитирана серија од 120 примероци од Apex со мануелен 6-степен менувач во САД.

Подвозјето на Corolla Apex е посебно дотерувано на тркачката патека Хигаши-Фуци и на патеки во Аризона и Тексас

Посебен нагласок во изгледот ставаат деталите во бронзена боја. По желба, Corolla Apex ќе се испорача и со заден спојлер. Подвозјето е дотерано сосем различно од стандардната изведба, со обемни тест возења и фини зафати на патеката Хигаши-Фуџи во Јапонија, како и на тест-патеките во Аризона и во Тексас.

Уникатни пружини ја спуштаат каросеријата за 15 милиметри и работат во комбинација со посебни амортизери од фабричките. Стабилизаторите исто така се скрутени. Сите преправки го смалуваат страничното наведнување за 47% напред и за 33% назад. Бандажите од 18 инчи имаат специјална конструкција што го подобрува ладењето на сопирачките и полесни се за килограм по тркало.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Дволитарскиот атмосферски мотор постигнува 169 КС при 6.600/min и вртежен момент од 205 њутнметри при 4.800/min. Според американската EPA-норма, просечната потрошувачка со менувач CVT изнесува 6,9 литри, односно 7,3 литри на сто километри со мануелен менувач.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Швеѓани градат фабрики за батерии вредни три милијарди долари

Швеѓани градат фабрики за батерии вредни три милијарди долари

Жил Видал си замина од Peugeot ќе дизајнира за Renault

Жил Видал си замина од Peugeot, ќе дизајнира за Renault