Кралската класа на Porsche почнува со 580 КС. Толку постигнува стандардната изведба на 911 Turbo. Послабата моќност во споредба со Turbo S речиси не се забележува во перформансите.
По претставувањето на 911 Turbo S, следен на ред е новиот 911 Turbo. Шестцилиндарскиот боксер од 3,8 литри, со две турбини со променлива геометрија постигнува 580 КС. Тоа се четириесет коњски сили повеќе од претходникот, а воедно 70 КС помалку од Turbo S. Помалку коњски сили значат и помалку евра.
Со 180.811 евра, цената на „обичниот“ 911 Turbo на германскиот пазар е за над 30.000 евра пониска во споредба со Turbo S. Тоа е повеќе од половина од цената на основната моделска изведба на Cayman, односно толку чини и одлично моторизиран и опремен Golf 8. По традиција, покрај купето се нуди и кабриолет изведба.
Возачите на Turbo ќе уживаат во перформанси што се одвај послаби од „Turbo S“. Со своите 580 КС и со максимални 750 њутнметри, 911 Turbo спринтува од место до темпо сто за 2,8 секунди. Тоа е разлика од само една десетинка во споредба со Turbo S со неговите 650 КС. Крајната брзина изнесува 320 km/h, што пак е незначително послабо од 330-те километри на Turbo S. Погонот на сите тркала и осумстепениот менувач со двојна спојка се стандард кај двата модели. Димензијата на гумите, со 255/35 R20 напред и 315/30 R21 назад исто така не е сменета.
Со доплата може да се добијат спортски пакет и пакет со лесна конструкција, кој ја смалува тежината за 30 килограми, со школкести седишта, отстранета задна клупа и помалку изолација. На тоа може да се додадат спортско подвозје спуштено за 10 милиметри и спортски издув. По желба на клиентот, Porsche ќе вгради и керамички дискови со десетклипни сопирачки клешти.