за

Porsche планира 20.000 примероци годишно од електричниот Mission E

porsche mission e

Спортската марка од Цуфенхаузен очекува голем интерес за својот прв електричен автомобил. Според шефот Оливер Блуме, наскоро и останатите модели на Porsche ќе добијат погон на струја, односно плагин-хибриден погон.

Porsche очекува голема побарувачка за својот прв модел што вози само на струја. Оливер Блуме, прв човек на спортската марка, цени дека пазарот за Mission E ќе достигне 20.000 примероци годишно. Тоа е близу две третини од продажбата на матичниот модел Porsche 911. За споредба, спортската марка лани испорача над 30.000 примероци од 911. Продажбата на Mission E ќе стартува во 2019 година. Спортската лимузина ќе располага со досег од преку 500 километри и ќе се произведува во седиштето на Porsche во Цуфенхаузен, во близина на Штутгарт.

Сериската верзија на Mission E ќе биде електромобил на суперлативи: Над 600 КС, над 500 километри досег и полнење на батериите за 15 минути - до серискиот старт вероојатно  уште малку повеќе од сето тоа
Сериската верзија на Mission E ќе биде електромобил на суперлативи: Над 600 КС, над 500 километри досег и полнење на батериите за 15 минути – до серискиот старт вероојатно уште малку повеќе од сето тоа

Во наредната деценија ќе следат и други модели на Porsche со електричен погон. Тестирањата на 718 Boxster се во напредната фаза, но уште не е донесена конечна одлука. Прашањето е во кои модели ќе биде најдобро да се стартува со плагин-хибриден погон, а во кои модели е подобро да се остане на конвенционалниот погон.

Според Блуме, трите видови на погон ќе опстојуваат паралелно уште извесно време. Производителот сепак ќе биде подготвен на сите движења на пазарот и на тој начин ќе биде во состојба да реагира брзо на побарувачката на пазарот.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Патиштата во иднина ќе имаат соларни ќелии, сензори и грејачи

Серијата 7 на BMW прогласена за најдобар шоферски автомобил за 2016 година