за

Mercedes-Benz на друштвените мрежи објавува само за безбедност

На своите канали на друштвените мрежи, Mercedes-Benz цела седмица ќе објавува само за безбедноста, под #allforsafety.

Почнувајќи од 24-ти ноември, на каналите на Mercedes-Benz на највлијателните друштвени мрежи – LinkedIn, Instagram, Facebook и Twitter – во период од една недела ќе се пуштат повеќе од 50 објави под хаштагот #allforsafety.

На тема безбедност, на своите профили ќе објавуваат и извршниот директор Ола Келениус, како и директорите на подрачјата на истражување и развој, маркетинг и продажба.

Објавите се од најразличен вид, почнувајќи од интерактивни квизови, преку претставување на експертите од подрачјата што се важни за безбедноста, до анимации и видеа. Во нив ќе се претставува начинот на работа на иновативните системи за безбедност на Mercedes-Benz, на забавен и информативен начин.

По завршувањето на неделата што е посветена на безбедноста, на каналите на Mercedes-Benz до завршетокот на годината ќе бидат пуштени уште 40 дополнителни објави на истата тема.

Оваа акција е поттикната од фактот што безбедноста претставува неразделен дел од генетскиот запис на Mercedes-Benz и марката сама презема одговорност за сите прашања во поглед на безбедноста.

Марката со сребрената ѕвезда одбележува два јубилеи. Пред 25 години, познатата случка со A-Class и „еленскиот тест“ во Шведска беше повод за забрзано да се воведува електронската програма за стабилност (ESP) во сериската опременост на возилата. Пред дваесет години, пак, Mercedes-Benz во системот Pre-Safe првпат ги соедини системите за активна и пасивна безбедност, со цел да се спречат самите незгоди и судири.

Следната целта кон којашто се движат возилата на Mercedes-Benz е по 2050 година да не се случуваат сообраќајни незгоди и бројот на загинати и тешко повредени лица во сообраќајот до 2030 година да се преполови во споредба со 2020 година. Овие цели се дел од „Vision Zero“, како идеал за сообраќај без повредени и загинати.

Музиката во Mercedes-Benz ќе звучи како на концерт

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Kia Niro влегува во завршницата за Автомобил на 2023 година во Европа

Citroen на барање или да си изнајмиш кола месец за месец