за

Kia Stonic комотно ѝ се спротивставува на конкуренцијата

Мало дотерување во понудата на мотори на Kia Stonic, со додавање на изведба со благ хибриден погон, којашто производителите во почетокот ја практикуваа заради исполнување на строгите норми на ЕУ, но сега излезе дека возачките и возачите ја обожуваат

Kia Stonic комотно ѝ се спротивставува на конкуренцијата
Kia Stonic комотно ѝ се спротивставува на конкуренцијата

Kia Motors изврши неколку освежувања на компактниот кросовер Stonic, заради зајакнување на неговите позиции кон конкуренцијата во B-сегментот. Главниот нагласок е на моторите од генерацијата „Smartstream“ кои се одликуваат со подобрена штедливост. Новитет е изведбата со благ хибриден погон со 48-волтна мрежа и стартер-генератор, со вообичаената ознака EcoDynamics+ за Kia. Дел од нејзината погонска спрега претставува новиот мануелен менувач со електронски контролирана спојка.

Во изгледот на каросеријата и на кабината нема големи промени, единствено е збогатена понудата од можности да се остави личен печат во стилот на возилото. Тоа подразбира нови бои за каросеријата и за покривот, нови двобојни комбинации, како и нов дизајн на бандажи.

Во повисоките нивоа на опрема се вградува средишен дисплеј од 8,0 инчи, со навигација и со новите телематски услуги што Kia ги води како 2-ра фаза на UVO Connect. Има повеќе ставки и во арсеналот од системи за асистенција.

Kia Stonic имаше премиера во 2017 година и во меѓувреме прерасна во 4-ти најпродаван модел на марката, по моделското семејство Ceed, Sportage и Picanto. Оттогаш на европскиот пазар се продадоа над 150.000 примероци од кросоверот.

Освеженото моделско годиште на Kia Stonic ќе стартува со испорака уште во тековниот квартал, вклучувајќи 7-годишна гаранција, односно 150.000 километри под гаранција.

Изведбата EcoDynamics+ со благ хибриден погон комбинира нов 1,0-литарски GDi од генерацијата Smartstream со стартер-генератор и литиум-јон батерија, во 48-волтна мрежа. Стартер-генераторот дејствува како генератор при запирање и забавување, полнејќи ја батеријата. Енергијата во неа потоа се испорачува до стартер-генераторот, кој сега функционира како електромотор и преку ремен е поврзан со коленастото вратило. Електричната поддршка трае релативно кусо и за разлика од полниот хибрид не може самостојно да го движи возилото, но доволно е делотворно да се постигне заштеда во горивото.

New photo by Automedia MK / Google Photos

За разлика од претходниот 1.0 GDI од генерацијата Kappa, новиот „Smartstream“ поседува приспособливо времетраење на отворањето на вентилите. Со 100 и 120 КС, новиот мотор има иста моќност како претходникот, но благо е зголемен вртежниот момент. Во верзијата со 7-степен DCT и 120 КС, вртежниот момент конкретно е зголемен за 16% и изнесува 200 Nm.

Благиот хибриоден погон стои на располагање со двете верзии на моќност, односно со 100 и со 120 КС. Заедно со тоа следува и избор на режим на возење – еко, спортски и нормален. EcoDynamics-верзиите се испорачуваат со мануелен менувач со електронски контролирана спојка, без механичка врска меѓу педалата на спојката и самата спојка. За начинот на работа објавивме повеќе на следниот линк.

Третиот мотор во гамата е 1,2-литарецот, кој во новата верзија располага со иста моќност од 84 КС како досега, но комбинира директно и индиректно впрскување. Другите промени се замената на петстепениот мануелен менувач во 1.0 T-GDi со 100 КС со шестстепен менувач, а достапен е и 7-степен DCT. Перформансите и потрошувачката на гориво ќе бидат објавени подоцна.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Средишен дисплеј од 8,0 инчи е стандард, а во повисоките нивоа на опрема доаѓа во комбинација со систем за навигација. Преку блутут може да се поврзат до два уреди, има и безжична врска за Apple CarPlay и Android Auto.

Апликацијата на Kia дозволува навигацијата да продолжи се користи и надвор од возилото

Новитет се и телематските услуги во рамките на ‘Phase II’ UVO Connect, со добивање сообраќајни вести во живо, временска прогноза, локални знаменитости или блиски паркиралишта. Унапредени се и говорните команди, исто како и прецизноста и актуелноста на навигацијата, благодарение на повлекувањето информации од податочен облак.

Промените во дизајнот се сведуваат главно на новите предни светла со целосно диодна техника. Нови бои се перенијално сива и спортски сина, со што палетата сега вклучува девет бои. Комбинацијата со жолт покрив исто така е нова. Вкупно стојат на располагање 20 комбинации од двобојна каросерија, за којшто воедно се решаваат 33% од возачите во Европа.

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

BP ќе произведува помалку горива и вложува во чисти технологии

BP ќе произведува помалку горива и вложува во чисти технологии

skoda рекорден удел германија

Skoda со рекордни седум проценти удел на германскиот пазар