122
17 shares, 122 points

Колку на идните сопственици на електричниот автомобил на Honda им значи тоа што нивниот „Е“ чини исто колку пристоен и комотен СУВ? Точно така, ништо!

Меѓу главните новитети на салонот во Франкфурт секако е електричниот автомобил на Honda. Градското мини со ретро дизајн првпат се појави на истото место пред две години, тогаш како концепт. Реакцијата на публиката беше недвосмислена. Јапонците реагираа брзо и го потврдија влегувањето на автомобилот во сериско производство.

Honda E се покажа како голем миленик на публиката за сето ова време, до премиерата на ИАА 2019. Многу детали стануваа познати месец по месец, како што Honda ги објавуваше истите, сега е познат и последиот „детал“. Цената на Honda E во Германија изнесува 29.470 евра, вклучувајќи ја субвенцијата во висина од 4.000 евра. За изведбата со посилен мотор, со 113 kW место 100 kW, цената е 32.470 евра. Покрај посилниот мотор, Advance поседува и повеќе опрема од стандардниот модел.

Жан Марк Стренг, директор на Honda за Европа, го открива и првичниот резултат од големиот интерес: „Автомобилот привлече големо внимание во регионот уште од претставувањето на прототипот и повеќе од 40.000 лица се регистрираа како заинтересирани купувачи.“

Honda E ќе се појави по улиците од следното лето, но само на најголемите пазари за електричниот погон во Европа

Honda E во почетокот ќе биде достапна на најголемите пазари за електричниот погон во Европа, односно во Велика Британија, Германија, Франција и Норвешка. Возилата ќе почнат да се испорачуваат во текот на следното лето. Понатаму е планирано „E“ да се продава и на пазарот во Јапонија, како и во САД.

Honda E доаѓа како прв сериски автомобил со погон на струја, што Honda го нуди на европскиот пазар, и истиот претставува прв чекор во правец на реализацијата на електричната визија на марката, за 100% од продажбата на возила во Европа да се состои од модели со хибриден или електричен погон до 2025 година.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

122
17 shares, 122 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *