за

Great Wall во октомври го зголемил извозот за 148 проценти

Haval H6 им донесе нов и поширок круг купувачи на увозниците на марките од кинескиот концерн Great Wall. Продажбата расте, големиот СУВ не е единствен што има заслуга за тоа.

Great Wall во октомври го зголемил извозот за 148 проценти

Концернот Great Wall постојано го привлекува вниманието на сцената. Неговите четири марки Haval, GWM Pickup, Wey и електричната Ora имаа мошне впечатлив настап на салонот во Шангај, со бројни новини и амбициозни најави. Сега доаѓаат и резултатите.

Осумнаесет проценти раст во продажбата е сон за повеќето од глобалните гиганти на автомобилската сцена во овие корона-времиња. Кинескиот концерн Great Wall ги постигнува овие вредности како од шега. Со 135.559 возила, продажбата на Haval, GWM Pickup, Wey и Ora во минатиот месец пораснала за 18% во споредба со истиот месец лани. Конернот дури прави споредба и со продажбата еден месец претходно. Во тој случај, продажбата во споредба со септември е за 15% повисока. Вкупно од јануари до октомври се продадени 816.249 возила.

Најголем дел од продажбата, односно речиси три четвртини (97.950 возила, >72%) отпаѓа на марката Haval што е специјализирана за СУВ-модели. Најпродаваниот модел на Haval е одлично познат и на нашиот пазар – H6 рано есеноска беше на тест во редакцијата – и во октомври се испорачал во 52.734 примероци ширум светот. Убедливи се бројките за растот: +30% во споредба со октомври 2019 и +30% во споредба со септември годинава. Уште еден триумф на Haval H6 е што тој веќе 89 месеци во низа е најпродаван СУВ-модел на кинескиот пазар.

Друг модел што му носи добра продажба на Haval е стилскиот СУВ, кој се води како член на моделското семејство „F“ и со слична техника како Haval H6 става нагласок на дизајнот и додава по малку престиж. Haval F7 во минатиот месец постигнал 13.090 продажби.

Нема да изненади ако третиот хит-модел на Haval наскоро почне да вози и по европски асфалт – доколку нешто од продукцијата остане за извоз. Haval Dagou оди на изглед по пример на G-Class, но тоа им успеало многу вешто на дизајнерите на GWM. Моделот уште е нов и во октомври постигнал 7.013 продажби. Од почетокот на продажбата се вкупно 10.058 примероци.

Great Wall со новата стратегија засилено ќе го гради имиџот во светски рамки преку својата пикап-марка GWM Pickup. Шест месеци во низа, продажбата на пикапите на Great Wall надминува 20.000 примероци, што е близу половина од пазарниот сегмент во Кина. Носечки модел во продажбата секако е новата генерација пикапи што се води под името Poer, како асоцијација на Power и воедно на митскиот лик Пао. Од GWM Poer во октомври се продадени 11.291 возила, односно за 125% повеќе отколку во истиот месец лани. Продажбата на овие пикапи годинава надмина 100.000 примероци.

Great Wall дефинитивно ги „навлече“ Кинезите да возат пикап

Марката Wey е поставена како премиум-бренд на концернот и главно продава само на домашниот пазар. Понудата исто така се состои од СУВ-модели, кои во октомври постигнале 9.076 продажби. Топ-модел е Wey VV6, со 5.232 примероци во минатиот месец.

Четвртата, но мошне важна марка, се електричните возила Ora. Станува збор за малечки и достапни возила со погон на струја, што се доказ за зрелоста што ја достигна кинескиот пазар во поглед на електромобилноста – воедно и како најголем пазар за елеткрични возила во светот. Марката Ora во октомври има остварено 8.011 продажби. Пазарот ѝ расте осум месеци во низа. Ora Black Cat е бестселер со 6.289 примероци, за 287% повеќе од ланскиот октомври.

Билансот на кинескиот концерн го заокружува и стсатистиката за извозните пазари. Во минатиот месец, главно од марките Haval и GWM Pickup се испорачани 10.804 возила за извоз. Тоа е раст од дури 148 проценти во споредба со истиот месец лани, односно 39% во споредба со септември.

>>> Тест · Haval H6 2.0 Supreme

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Еден и единствен BMW 745Le за луксузен ресорт во Кејптаун

Еден и единствен BMW 745Le за луксузен ресорт во Кејптаун

Британската полиција секој ден добива по 35 снимки од возачи

Британската полиција секој ден добива по 35 снимки од возачи