Најголемата автомобилска гордост на Италија ја додава отворената каросериска изведба Spider покрај купето Ferrari F8 Tributo. Традицијата на отворени тркачи со мотор V8 во Маранело се одржува уште од 1977 година, од тогашниот 308 GTS.
Ferrari F8 Spider доаѓа покрај купето F8 Tributo, да го комплетира двоецот на суперспортски болиди со средишно вграден V8, кои отсекогаш претставувале основа на италијанската марка. Отворената каросериска изведба на F8 го заменува 488 Spider и прави уште еден чекор понапред во поглед на спортските својства. Подолго време Ferrari става нагласок и на возливоста во секојдневни услови, како и на комфорот.
Италијанците нема да пропуштат да се пофалат дека актуелниот V8 е најнаградуваниот мотор во историјата на Маранело, со наслов на светски мотор на годината веќе четири години наназад. Во споредба со 488 Spider, новиот двосед располага со дополнителни 50 КС, а воедно е 20 килограми полесен. Голем напредок е постигнат и во аеродинамиката, заедно со верзија 6.1 на фамозниот Side Slip Angle Control System.
Секогаш е убаво да се погледнат овие бројки, без разлика што се веќе познати од „Tributo“: Зафатнина од 3.902 cm3, моќност 720 КС при 8.000/min, специфична моќност од 185 КС на литар, вртежен момент од 770 Nm при 3.250 вртежи. Инженерите посебно работеа издувот, меѓу другото поради тоа што турбонатполнењето во основа влијае врз звукот. На крај, никој досега не забележал за звукот на овој мотор.
Дизајнот веќе одамна има функција кај суперспортските автомобили; Колку претходници на Ferrari F8 Spider може да наброите, почнувајќи од 308 GTS?
Дополнителните 50 КС се извлечени со вшмукувачкиот тракт преземен директно од тркачкиот 488 Challenge. Отворите за воздух се преместени назад, покрај спојлерот, и директно се поврзани со вшмукувачките гранки. На тој начин се подобрува протокот на воздух до моторот, а тоа води и до зголемување на моќноста.
Ограничувањето на бројот на вртежи исто така функционира поразлично. Место постепено да го забавува зголемувањето на вртежите, како што се приближува до лимитерот, тука се ограничува точно на 8.000 вртежи – тоа помага за динамиката, а може да донесе и подобро време на тркачка патека.
Веќе извесно време Ferrari ги нуди своите возила со 7-годишна бесплатна програма за редовно одржување, на секои 20.000 километри или еднаш годишно. Тоа е сé освен безначајна сума, особено кога ќе се земе предвид дека само промената на масло чини неколку стотини евра.
Технички податоци · Со почит кон Ferrari, податоците ги пренесуваме во оригиналната форма, на италијански јазик
Ferrari F8 Spider
Scheda tecnica
Motore
Tipo V8 – 90° – turbo – carter secco
Cilindrata totale 3902 cm3
Potenza massima* 720 cv (530 kW) @ 8000 giri/min
Coppia massima* 770 Nm @ 3250 giri/min
Potenza specifica 185 cv/l
Regime massimo 8000 giri/min
Rapporto di compressione 9,6:1
Dimensioni e peso
Lunghezza 4611 mm
Larghezza 1979 mm
Altezza 1206 mm
Passo 2650 mm
Carreggiata anteriore 1677 mm
Carreggiata posteriore 1646 mm
Peso a secco** 1400 kg
Distribuzione dei pesi 41,5% ant – 58,5% post
Capacità vano baule 200 l
Capacità serbatoio benzina 78 l
Pneumatici
Anteriore 245/35 ZR 20 J9,0
Posteriore 305/30 ZR 20 J11,0
Freni
Anteriore 398 x 223 x 38 mm
Posteriore 360 x 233 x 32 mm
Trasmissione e cambio Cambio F1 a doppia frizione 7 marce
Controlli elettronici E-Diff3, F1-Trac, ABS/EBD prestazionale con Ferrari Pre-
Fill, FrS SCM-E, FDE+, SSC 6.1
Prestazioni
0-100 km/h 2,90 s
0-200 km/h 8,2 s
Velocità massima 340 km/h
Consumi ed emissioni
In fase di omologazione
https://www.instagram.com/p/B2JqxyGiURK/
https://www.instagram.com/p/B2MXDAUl3ee/