Откако Porsche Taycan разјасни дека електричниот погон нема да ги одмине ниту спортските марки, пристига одговор од Aston Martin. Британците го прикажаа Aston Martin Rapide E на салонот во Шангај, кој ќе се произведе во мала серија од 155 примероци.
Првиот електричен автомобил на Aston Martin е подготвен за старт. Сериската изведба на спортската лимузина Rapide E доживеа светска премиера на салонот во Шангај. Мала серија од моделот ќе започне да се изработува уште во текот на годинава. Планот е да се изработат 155 возила, чијашто цена ќе изнесува околу четвртина милион евра.
Основата за спортската лимузина со погон на батерија доаѓа од стандардниот Rapide. Инженерите успеаја да ја подобрат и аеродинамиката, затоа што кај електричниот погон нема потреба од толку обемно снабдување на погонската спрега со воздух, како што е случај кај моторот V12.
Моќност од 610 КС, но досегот е само 320 километри – различно е кога моделот од старт е конструиран за електричен погон, како што е случај кај Porsche Taycan
По пример на германскиот електромобил, погонот исто така работи под 800 волти, со два електромотори назад, кои заедно постигнуваат 610 КС и 950 њутнметри. Батеријата од 65 kWh е релативно скромна, па соодветно и досегот изнесува само 320 километри, според новата норма WLTP.
Крајната брзина изнесува 155 милји на час, односно 250 km/h, спринтот до темпо сто трае помалку од четири секунди, додека за меѓузабрзување од 80 до 110 km/h е потребнa само 1,5 секунда. При користење на типичен 400-волтен полнач со 50 kW, полнењето на батеријата трае малку подолго од еден час. Во случај да се користи супербрз полнач со 100 kW и 800V, времетраењето на полнењето соодветно се преполовува. Со сопствениот полнач во возилото, потребни се околу три часови.
Ова е првиот електричен автомобил на Aston Martin. Британците најавуваат и други модели на струја, меѓу другото и под повторно заживеаната марка Lagonda. Студија што го најавува идниот модел на престижната марка беше прикажана во март на салонот во Женева.