Volvo во првите девет месеци од годинава продаде повеќе од половина милион автомобили и постигна раст од 7,4 проценти. Тоа е подобро од просекот на пазарот, шведската марка е меѓу добитниците во актуелните пазарни услови.
Volvo ја задржа продажбата на рамномерно ниво во првите девет месеци од годината, со раст од 7,4 проценти и вкупно продадени 507.704 автомобили на светскиот пазар. Сите клучни пазари – Европа, Кина и САД – бележат постојан раст во периодот од јануари до септември, дополнително придружено со фактот што Швеѓаните постојано продаваат подобро од пазарниот просек. Само во септември се продадени 64.636 автомобили, што е 6,5% подобро од истиот месец лани.
Главен носител на продажбата е СУВ-триото, составено од XC40, XC60 и XC90, а солидни бројки постигнуваат и неодамна лансираните модели, комбито V60, неговата теренска изведба V60 Cross Country и лимузината од средната класа S60, којашто пристига од американската фабрика.
Половина од продажбата на Volvo е постигната на европскиот пазар, со раст од шест проценти
На европскиот пазар отпаѓа половина од продажбата, со 247.610 автомобили во периодот од јануари до септември. Тоа претставува зголемување од 6 проценти во споредба со првите девет месеци лани. Најголем раст има на пазарите во Велика Британија (+19,3%) и Германија (+24,8%).
најпродавани модели во САД сосем очекувано се XC90 и XC60. Во Кина, за девет месеци се постигнати 109.512 продажби (+13.8%). Продажбата таму главно се базира врз XC60 и S90, кои се произведуваат локално.
Продажба на Volvo Cars до септември по региони
|
2019 |
Промена |
Европа |
247,610 |
6% |
Кина |
109,512 |
13.8% |
САД |
77,432 |
4.7% |
Други |
73,150 |
6.4 |
Вкупно |
507,704 |
7.4% |
Најпродаван модел останува XC60, со 145.629 примероци, пред XC40 со 95.475 возила и XC90 со вкупно 71.830 продадени примероци во периодот од јануари до септември.
Модели | Септември 2019 | % | Јан-Сеп. 2019 | % |
XC60 II | 18717 | 0.70% | 145629 | 7.90% |
XC40 | 13213 | 42.70% | 95475 | 96.70% |
XC90 II | 9165 | 9.40% | 71830 | 2.10% |
S90 | 5495 | 17.30% | 41674 | -4.90% |
V60 II | 3739 | 18.60% | 38509 | 481.80% |
V40 | 3475 | -42.20% | 34508 | -25.90% |
S60 III | 3512 | 100.00% | 17712 | 100.00% |
V90 | 2009 | -8.90% | 16356 | -34.00% |
V90 CC | 1520 | -19.20% | 13670 | -16.00% |
V40 CC | 619 | -64.60% | 10869 | -15.90% |
V60 CC II | 1418 | 100.00% | 9959 | 100.00% |
S60L | 1456 | -26.90% | 9202 | -52.70% |
S60 II | 67 | -92.30% | 983 | -92.20% |
V60 | 44 | -96.10% | 748 | -96.60% |
V60 CC | 31 | -95.10% | 351 | -96.80% |
S60 CC | 50 | -37.50% | 213 | -73.50% |
XC60 | 3 | -83.30% | 11 | -99.50% |
Други | 3 | 100.00% | 5 | 100.00% |
Вкупно | 64536 | 6.50% | 507704 | 7.40% |
https://www.instagram.com/p/B2y8Kx5F1N-/