Електричниот погон со горивна ќелија и водород ќе се пробива сé повеќе во сегментот на товарните возила, како алтернатива на батерискиот електричен погон. Toyota веќе има големо искуство со погонот на водород, со двете генерации на лимузината Mirai. Тоа искуство ќе биде клучно во развојот на мал камион со погон на водород.
Јапонскиот автомобилски концерн Toyota ќе ја вгради погонската технологија од лимузината Mirai во лесен камион што ќе користи водород како погонско гориво. Идниот водороден камион се развива во соработка со производителите на товарни возила Isuzu и Hino. Во проектот учествува и CJPT (Commercial Japan Partnership Technologies Corporation), јапонска корпорација за комерцијално технолошко партнерство.
Првите возила во рамките на тестирањето ќе бидат пуштени во сообраќај уште во почетокот на следната година, во префектурата Фукушима. Водородните камиони ќе бидат вклучени и во социјални проекти во Токио. Електричниот камион што користи резервоари со водород, место масивни батерии, може да најде примена, на пример, за ладилнички транспорт на прехранбени производи, од магацините до супермаркетите.
При дистрибуцијата ќе се покаже и најголемото предимство на водородниот, наспроти батерискиот електричен погон. Полнењето на резервоарите со водород под висок притисок трае само неколку минути, наспроти неколкуте часови што се потребни за полнење на батеријата кај електричните камиони.
На Toyota Mirai ѝ се доволни 5,65 kg водород за 1.360 километри пат