Најновиот модел на Suzuki, семејниот СУВ со докажаното име S-Cross, од почетокот на продажбата се нуди со 48-волтен благ хибриден погон, којшто е подостапен од класичниот хибрид, но пак е делотворен во заштедата на гориво. Новата погонска варијанта е уште поделотворна. Suzuki S-Cross наскоро стартува со 1,5-литарец и електромотор што може и самостојно да го движи возилото.
Новината во понудата на Suzuki е изведбата на S-Cross со 1,5-литарски Dualjet Hybrid. Погонот е развиен во Suzuki и од март годинава стартуваше со вградување прво во евергринот Vitara, за наскоро хибридот да почне да работи и во S-Cross. Во гамата на моделот и натаму останува 1.4-литарскиот турбо BoosterJet со 48-волтен благ хибриден погон, што се нуди само со 6-степен менувач, по избор со погон напред или со погон на сите тркала AllGrip Select.
Целосно хибридниот погон во S-Cross се состои од 1,5-литарски DualJet со 102 КС, без турбонатполнење, и електромотор со 33 КС. Системската моќност изнесува 115 КС, тоа е максималната моќност што при истовремена работа можат да ја постигнат моторот и електромоторот. Менувачот е шестстепен AGS, автоматизиран – тоа значи дека станува збор за класичен мануелен менувач, кај којшто менувањето на степените се врши автоматски.
Разликата во споредба со изведбата со 48-волтен благ хибриден погон е во тоа што електромоторот тука може самостојно да го движи возилото во одредени ситуации. Кога батеријата е доволно полна, S-Cross 1.5 Hybrid стартува чисто на струја, а при возење по рамен пат со умерена брзина и без забрзување, електромоторот исто така може да се активира повремено, при изгаснат мотор, и да испорачува одредена доза енергија, со цел да ја одржува брзината постојана. При возење наназад, S-Cross исто така го користи електромоторот. Во сите останати ситуации, моторот и електромоторот работат заеднички, заради намалување на потрошувачката, без жртвување на брзината.
Потрошувачката според WLTP изнесува 5,2 l/100 km, што е за 9 проценти помалку во споредба со S-CROSS 1.4 BOOSTERJET HYBRID со автоматски менувач, на чиешто место доаѓа новата погонска варијанта. Во град, потрошувачката е уште пониска и изнесува 4,7 l/100 km, односно за дури 33% помалку во споредба со моделот со благ хибриден погон.
На располагање стојат два режим ина работа, стандарден, во којшто има приоритет динамиката на возење, но пак со вклучување на електромоторот, и економичен, во којшто повеќе се става нагласок на максималната заштеда
Во варијантата со погон на сите тркала, може да се избираат четири режими: Auto, Sport, Snow и Lock. Електронски контролираниот систем 4х4 го приспособува вртежниот момент што се испорачува до задната оска, според податоците што ги добива од ESP, од моќноста на моторот, од управувањето и останатите системи, зависно од избраниот режим.
Вообичаено за Suzuki, хибридниот S-Cross, исто како и сите остантати изведби, располага со мноштво системи за асистенција. Тоа подразбира систем од камери и ласери што предупредуваат при опасност од судир и при пешак на пат, со самостојно запирање, доколку возачот не реагира. Приспособлив темпомат исто така е дел од арсеналот системи за асистенција. Во уште понапредната варијанта, S-Cross со овој темпомат поаѓа автоматски, кога ќе запре колоната напед, и исто така запира автоматски, кога колоната повторно ќе престане да се движи.
Испораките се очекува да стартуваат наесен, за цените и за пристигањето на новиот модел кај македонскиот увозник ќе информираме навреме.
Врска до страницата за моделот на увозникот Миркат
Шефот на Suzuki доби Орден на заслуги од унгарскиот премиер Орбан