Со цел да се подобри квалитетот на воздухот во градовите, германската министерка за животна средина Свенја Шулце планира зголемување на субвенциите за доставни возила со електричен погон. Од сегашните 4.000 евра, ценовното олеснување за купувачите на овие возила во иднина би се зголемило на дури 7.000 евра.
„Со седум илјади евра, на голем број претпријатија во логистиката, но и на занаетчиите, ќе им се исплатува да го префлат возниот парк на струја,“ цени германската министерка
Погонот на струја може побрзо да се пробие меѓу лесните товарни возила отколку меѓу семејните автомобили, затоа што обично се вози на куси растојанија и според однапред утврден план. Доставните возила обично мируваат преку ноќ, така што и повеќечасовното полнење на батериите не претставува проблем.
Како што објавивме претходно, субвенционирањето на електричниот погон во Германија досега е искористено при набавката на околу 55.000 плагин-хибриди и „батериски“ електрични возила. Државата има издвоено 1,2 милијарда евра, со коишто е планирано да се олесни купувањето на 300.000 до 400.000 возила со погон на струја.
Електрични доставни возила лани достигнале близу 60.000 продажби само во Европа
Според последната статистика до декември, во Европа се регистрирани 59.245 лесни товарни возила и 1.603 минибуси со електричен погон. Европскиот возен парк од патнички автомобили со погон на батерии брои 414.394 возила, додека бројот на плагин-хибриди изнесува 443.982 возила.
Најпродавани доставни возила со електричен погон се Renault Kangoo ZE и Nissan e-NV200, како и StreetScooter Work.
Германија има субвенции за уште 300.000 електрични автомобили
Kumco најави нов концепт на електричен скутер
Електричното комбе MAN eTGE стартува во јули
Електрични автобуси на релација од Париз до Амиен