за

За колку часови врвните спортисти заработуваат за автомобил?

меси спортисти заработка автомобил
меси спортисти заработка автомобил

На некои среќници им се потребни само неколку месеци додека заработат за нов автомобил, на други повеќе години. Поинаку е кај спортистите. Тие го заработуваат својот нов превоз буквално преку ноќ.

Американскиот кошаркар Кевин Дурант моментно вози Chevrolet вреден 47.000 евра. Со годишна заработувачка од околу 51 милиони евра, тој го исплатува својот автомобил за 8 часови и 1 минута. Со слична брзина заработува и тениската ѕвезда Роџер Федерер. Тој може да набави двојник за својот пикап Mercedes X-Class по само 8 часови и 5 минути работа. Третото место му припаѓа на Јусеин Болт. Својот Land Rover, тој го одработува за околу 12 часови.

Конор Мекгрегор исто така не мора да работи долго, додека стекне средства потребни за BMW i8. Тој го заработува спортскиот хибрид по 12 часови и 30 минути работа. Кошаркарот Стивен Кари го заработил своето Porsche по 15-часовна работа.

Овие спортисти се „мачеле“ најдолго да заработат за својот автомобил

Лајонел Меси работи најдолго. На наддавање, фудбалерот плати 32 милиони евра за Ferrari 335 S Scaglietti од 1957 година. За да ја заработи оваа сума, Меси морал да одработи околу 2.800 часови или 118 денови.

Тоа е многу подолготрајна процедура, отколку што му била потребна на Кристијано Роналдо. Неговиот Bugatti со титула на најскап автомобил во светот е заработен за 42 денови. Трет по бавност е фудбалерот Дру Брис. Со заработка од 39 милиони евра, тој можел да си го дозволи својот Bugatti по 22 денови.

Топ 5 списокот на спортисти што најбавно заработуваат за својот автомобил го заокружуваат Џером Боатенг и Луис Хамилтон. Фудбалерот заработува годишно по 11 милиони евра и може да го финансира својот Lamborghini по само 12 денови. Пилотот во формула 1, пак, чиешто работно возило вреди стотици милиони евра, го заработил својот автомобил за секој ден, вреден 1,2 милион евра, за нешто помалку од десет денови.

Спортист Заработка во € Модел Цена во € Работа во часови Работа во денови
Лајонел Меси 99.200.000€ Ferrari 335 S Spider Scaglietti 32.100.000,00€ 2834:38:14 118,11
Кристијано Роналдо 96.600.000€ Bugatti La Voiture Noire 11.036.900,00€ 1000:51:42 41,70
Дру Брис 38.400.000€ Bugatti Veyron 2.301.200€ 524:57:41 21,87
Жером Боатенг 11.000.000€ Lamborghini Aventador SVJ 349.116,00€ 278:01:24 11,58
Луис Хамилтон 45.600.000€ LaFerrari 1.200.500€ 230:37:21 9,61
Марко Ројс 10.000.000€ Aston Martin Vanquish Carbon Edition 260.000,00€ 227:45:36 9,49
Тони Крос 20.700.000€ Ferrari 488 GTB 194.000,00€ 82:05:55 3,42
Сами Кедира 7.000.000€ Audi Q7 3.0 TDI 62.900,00€ 78:42:53 3,28
Флојд Мејведер 254.800.000€ Bugatti Veyron Grand Sport 2.002.300€ 68:50:20 2,87
Џејмс Харден 41.500.000€ Rolls Royce Wraith 302.855,00€ 63:55:41 2,66
Герет Бејл 30.900.000€ Audi R8 Spyder 207.600€ 58:51:13 2,45
Рафаел Надал 37.000.000€ Aston Martin DBS 245.900€ 58:13:07 2,43
Канело Алварез 39.800.000€ Mercedes SLS AMG Black Series 250.000€ 55:01:30 2,29
Томас Милер 15.000.000€ Audi RS5 80.900,00€ 47:14:44 1,97
Метју Стафорд 53.200.000€ Rolls Royce Wraith 280.000,00€ 46:06:19 1,92
Фернандо Алонсо 29.500.000€ Maserati Gran Cabrio 134.300€ 39:52:49 1,66
Леброн Џејмс 76.400.000€ Lamborghini Aventador 281.700€ 32:17:59 1,35
Неимар 80.500.000€ Ferrari 458 Spider 221.800€ 24:08:10 1,01
Себастијан Фетел 37.800.000€ Infiniti FX 50 S 80.000€ 18:32:23 0,77
Тајгер Вудс 38.700.000€ Lexus LS 460 82.100€ 18:35:02 0,77
Стивен Кари 68.700.000€ Porsche Panamera S 118.221,00€ 15:04:28 0,63
Конор Мекгрегор 88.500.000€ BMW i8 126.000,00€ 12:28:19 0,52
Јусеин Болт 27.700.000€ Land Rover Range Rover 37.350,00€ 11:48:42 0,49
Роџер Федерер 69.000.000€ Mercedes Benz X-Class 63.700,00 08:05:14 0,34
Кевин Дурант 51.200.000€ Chevrolet Custom Camaro SS 46.900,00€ 08:01:27 0,33

Ferrari заработува 69.000 евра по автомобил

Топ 10 Најскапи теренски автомобили

Британски осигурители ги објавија најскапите поправки лани

Топ 10 Најскапи автомобили на наддавањето во Калифорнија

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

volkswagen-golf-polo-sporedba_1

Може ли Polo да биде доволно добар Golf?

Audi R8 Ауди Форум Инголштат

Групно преземање на 38 примероци од Audi R8 во Инголштат