за

Quant-e претставува нова технологија на течни батерии

Автоиндустријата постојано бара соодветна замена на литиум јонските батерии. На салонот во Женева во март ќе се појави студиски автомобил што користи нов вид на батерии.

Две фотографии и неколку празни фрази, тоа е сé што во моментов може да се дознае за спортската лимузина Quant-e, чија што премиера претстои напролет на салонот во Женева. „Развојниот шеф Нунцио Ла Векија и неговиот инженерски и дизајнерски тим со новиот Quant ќе претстават студиски автомобил од посебен вид. Спортското возило со четири седишта и должина поголема од 5,25 метри, на единствен начин комбинира иновативна технологија, исклучително спортки дизајн и комплетно нов систем за акумулирање на енергијата – технологијата Nano-FlowCell. Првиот возлив прототип во натамошното тестирање на развојот на батеријата ќе даде нови импулси особено во поглед на течната ќелија“, пишува во соопштението за печат од фирмата.

Како акумулатор за енергијата се користи течна батерија, којашто се одликува со висок степен на ефикасност и висока долготрајност. Последново е главниот проблем на литиум јонските батерии. Течните ќелии се можна замена за актуелната генерација батерии. Новата технологија за автомобилите веќе подолг период се користи за секундарно акумулирање на енергијата во ветерниците за производство на струја.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Серијата 5 на BMW ќе добие трицилиндарски мотори

Jeep Jeepster ќе има премиера во Женева