Напред квадрицикл, назад мотоцикл, а во целина родстер. Polaris Slingshot изгледа како недоразбирање на конструкторите дали да прават мотоцикл или автомобил. Но, резултатот е одличен.
Дизајнот му е оштар како жилет, фацата му е налутена, а назад недостига едно тркало. Премногу е сложено за Polaris Slingshot да се нарече квадрицикл или мотоцикл. Помошта доаѓа од производителот. Американскиот Polaris Industries уверува дека креирал комплетно нов вид на возило и го нарекува „Roadster Jet-Fighter“ или во превод „родстер-ловец на млазен погон“. Ако се погледне потрезвено, Slingshot сепак изгледа како спој на мотоцикл и улично баги, нешто слично на KTM X-Roadster, само што има едно тркало помалку.
Во вакви сложени ситуации сепак е најдобро ако се послушаат намерите на производителот при креирањето на возилото. Polaris ги има во предвид првенствено пасионираните вљубеници во мотоспортот. Оваа марка досега ја поврзувавме со снежни санки и теренски возила. Но, во рамките на компанијата спаѓаат и марките мотоцикли и квадрицикли Victory и Indian. Сега веќе се разјаснува како е дојдено до идејата за трициклот.
Slingshot по малку заличува на спортски автомобил, но Polaris нагласува дека не се работи за автомобил и во соопштението за печат пишува „нема воздушни перници и не ги исполнува безбедносните стандарди за автомобили.“ Но, и покрај сите безбедносни предупредувања, возилото поседува ремени со три точки, АВЅ и контрола на стабилност. Единствено е задолжително возачот и совозачот да носат шлем.
Погонот на трициклот доаѓа од 2,4-литарски четирицилиндарец со 173 КС, производ на General Motors, а менувачот е мануелен со пет степени. Силата се пренесува на задното тркало од 20 инчи преку погонски ремен што е засилен со карбон. Податокот за моќноста импресионира многу повеќе кога ќе се има во предвид дека Slingshot тежи само 790 килограми. Крајната брзина и забрзувањето не се наведуваат. Каросериската основа се состои од рамка од челични цевки, над којашто е поставена пластична облога со агресивен дизајн. Покрив не е предвиден. Импресивен е и податокот за тоа колку седиштата се оддалечени од асфалтот: Само пет палци, односно 12,7 сантиметри.
Внатрешноста е изведена спартански. Со доплата се добиваат радио, амбиентално осветлување и ретровизори. Основната верзија се нуди само во црно-сива комбинација и чини 20.000 долари, односно околу 15.000 евра, додека поопремената верзија SL, вклучувајќи микро ветробран, чини 4.000 долари повеќе, односно околу 18.000 евра.