за

Peugeot на пат да ја заврши годината како најпродавана марка во Португалија

По завршетокот на третиот квартал, Peugeot го задржи насловот на најпродавана марка во Португалија, со 20.789 возила.

Од секои десет продадени нови автомобили во Португалија годинава, еден е Peugeot. Французите во минатото тромесечје ја зголемија продажбата за 33,9 проценти, што соодветно им донесе и пазарен удел од 12 проценти.

Португалија станува пазар за пример за Peugeot. Марката со лавот го предводи пазарот и кај патничките автомобили, со 17.253 продадени возила, и кај доставните возила, со 3.536 испораки до септември.

Примерот важи и за пазарот на електрични возила, вклучувајќи ги приклучните хибриди. Најмногу електрифицирани возила во Португалија годинава има продадено токму Peugeot, како во конкуренција на големоволуменските марки, така и во делот на доставните возила на струја, каде што француската марка држи 30 проценти удел на пазарот.

Peugeot води со 6.000 возила пред втората најпродавана марка во земјата, и сосем е извесно дека водството ќе се задржи и во после дниот квартал, до освојувањето на титулата на најпродавана марка во Португалија во 2023 година.

Португалските возачки и возачи се решаваат најчесто за Peugeot 2008 – којшто во освеженото моделско годиште штотуку почна со продажба во земјата, а во меѓувреме и македонски Еуроимпекс го најавува моделот. Од урбаниот СУВ се продадени 5.674 примероци од јануари до септември.

Конкуренција од сопствената куќа прави Peugeot 208 со 5.312 продажби, а веднаш потоа следи и компактот 308, како трет најпродаван Peugeot во земјата. Во последното тромесечје се очекува стартот на продажбата на електричните изведби на Peugeot 308 и комбито 308 SW.

Лавот владее во сличен манир и на пазарот на доставни возила, каде што се продадени 3.536 примероци. Пазарниот удел тука порасна на 17,5 проценти, наспроти 16,5 проценти лани. На првото место е неприкосновен Peugeot Partner, со 3.128 продажби.

Успехот се повторува и кај електричните модели на Peugeot

На пазарот од батериски електрични и приклучни хибридни автомобили – коишто во меѓувреме сочинуваат 27% од продажбата во Португалија – Peugeot псотојано ја дополнува својата понуда од модели и една е од најгласните марки кога станува збор за електромобилноста.

Едно од секои четири продадени возила со знакот на Peugeot во септември, било батериско електрично или приклучни хибридно возило. Секако дека тоа ѝ носи на марката прво место во оваа категорија возила.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Peugeot Portugal (@peugeotportugal)

Во првите девет месеци во земјата се испорачани вкупно 4.159 возила со елетритфициран погон, што е удел од 8,9 проценти од електро-пазарот.

Во конкуренција само на батериски електрични возила, Peugeot со своите патнички и доставни модели е втора најпродавана марка, со 2.576 чисто електрични возила. Тоа соодветствува на удел од 9,4 проценти од пазарот.

Со 2.050 возила, Peugeot е лидер на пазарот на патнички автомобили, а со удел од 29,6 проценти и 526 возила е воедно лидер и на пазарот на чисто електрични доставни возила во Португалија.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

LG ќе испорачува батерии за идните електрични модели на Toyota

500X: Овој СУВ на Fiat навистина е „џип“