Тоа е генијален потег, светот одлично го познава електричниот e-208 со повеќе од 100.000 продадени примероци. За вистински да се согледа предноста на новиот e-308, менаџерите решија новата генерација електромотори што работи во „тристотката“ да се вградува и во добро познатиот e-208.
Како што објавивме претходно во најавата за новиот Peugeot e-308, францускиот производител со овој модел преоѓа на нова генерација електромотори, коишто се разликуваат од оние во Peugeot e-208/e-2008, како и во целата гама повеќенаменски и лесни доставни модели, од ковот на e-Rifter. Електричниот погон во Peugeot, истиот како во Citroen и Opel, се покажа одличен и ќе се докажува таков уште долги години. Напредокот во електричниот погон е реалност, исто како што долги децении беше реалност кај бензинците и дизелите.
Не напредуваат само батериите и контролната електроника за нив, туку напредуваат и самите електромотори. Тоа е стекнување инженерско искуство, во новата трка за техниката да се направи подобра од конкурентите. Целата таа низа на чекори на напредок се покажува одлично кај Peugeot e-208, миленик во Аутомедиа и меѓу публиката, откако со електричниот модел без какво било двоумење го извозевме токму прекрасното Мариово, во невовиот битолски дел, до Градешница.
Peugeot e-208 лани веќе имаше една оптимизација, кога со промени во преносниот однос и во уште неколку подрачја се постигна продолжување на досегот за 6,5% (+22 km). Сега доаѓа уште една оптимизација, односно преоѓање на нова генерација електромотори, којашто марката со лавот уште од старт ја планираше за новиот Peugeot e-308. Новата електричлна „двестотка“ ќе располага со моќност зголемена за 15 проценти, со 115 kW (156 КС).
Клучната разлика сепак е во намалената потрошувачка: Со новиот електромотор, Peugeot e-208 постигнува просек од 12 kWh на сто километри
Новиот електромотор е поштедлив за 10,5 проценти, односно за толку се продолжува досегот, па електричната 200-ка ќе постигнува досег до 400 километри
Од почетокот на продажбата во 2019 година, лавовската марка продаде близу 110.000 примероци од e-208. Стилот што непогрешливо ја следи легендарната 205-ка, па дури и стилски ја надградува и уште толку ѝ додава привлченост, очигледно му е голема „помош“ на моделот. Сцената го сака и i-Cockpit, а секако и чувството во возење и динамиката. Сметајќи од почетокот на годинава, e-208 е најпродаван електричен модел во Б-сегментот во Европа. Во Франција, тоа е најпродаваниот од сите модели на струја.
Новата верзија на 100% електричниот PEUGEOT e-208 доаѓа со :
- нов е-мотор со 115 kW/156 КС, со дополнителни 15 kW/20 КС и со 260 Nm што стојат на располагање уште од првиот метар.
- нова високонапонска батерија со повисока ефикасност и со капацитет од 51 kWh (48.1 kWh корисни) со работа на 400 волти.
- ниска потрошувачка на енергија од 12 kWh на 100 km.
Во споредба со првите модели од 2019 година, новиот e-208 постигнува за 17,65% подолго досег и потрошувачка пониска за 15 проценти.