Како што објавивме претходно, од минатото лето важат нови услови за поставување рекорд на Нирбургринг, со главна разлика во тоа што концесионерот на патеката сега издава официјална потврда за поставен рекорд. Ова се деветте рекорди оттогаш што се признаени официјално.
Да се извози рекорд на Нирбургринг. За генерации наназад, извозеното време на тркачката патека што е сокриена во густа германска шума, секогаш се ценела како едно од најмеродавните достигнувања за возачката, но и за конструктурската способност. Од почетокот на сезоната 2019, рекордите на патеката се мерат и се потврдуваат според строг протокол што го поставува концесионерот на тркачката патека. Со тоа и производителите на автомобили конечно добиваат официјална потврда за рекорд на оваа легендарна патека што наскоро ќе наврши цел еден век.
Повеќе за промените и подобрувањата што Нирбургринг ги воведе за „рекордните возења“ може да се прочита во нашата претходна објава.
Официјалните рекорди на круг на Нирбургинг, Нордшлајфе
(20,832 km, официјална стартно-целна линија на делница T3)
Компакт класа
Време |
Возило |
Возач |
Датум |
7:45.39 |
Renault Mégane R.S. |
Лорен Хургон |
05.04.2019 |
Средна класа
Време |
Возило |
Возач |
Датум |
7:23.164 |
Jaguar XE SV Project 8 |
Винсент Радермекер |
08.07.2019 |
Виша класа
Време |
Возило |
Возач |
Датум |
7:30.11 |
Mercedes-AMG GT 63 S |
Демијан Шаферт |
15.10.2018 |
СУВ и теренски возила
Време |
Возило |
Возач |
Датум |
7:42.253 |
Audi RS Q8 |
Франк Стиплер |
13.09.2019 |
7:54.40 |
Mercedes-AMG GLC 63 S |
Маркус Хофбауер |
06.11.2018 |
Спортски возила
Време |
Возило |
Возач |
Датум |
6:44.749 |
Porsche GT2 RS MR |
Ларс Керн |
25.10.2018 |
Прототипи
Време |
Возило |
Возач |
Датум |
5:19.546 |
Porsche 919 Hybrid Evo |
Тимо Бернхарт |
29.06.2018 |
6:05.336 |
VW ID.R |
Ромен Дума |
03.06.2019 |
7:20.143 |
Lynk & Co 03 Cyan Concept |
Тед Бјорк |
19.08.2019 |
Возилата се класифицирани во следните 12 категории
(Според германските норми за хомологација)
Сегмент |
Опис |
Пример |
Мали и градски возила |
Сериски возила без преправки |
Fiat 500, VW Polo, Ford Fiesta, Seat Ibiza, Skoda Fabia |
Компакти |
Сериски возила без преправки |
VW Golf, Mercedes-Benz A-Class, Opel Astra, Seat Leon, Škoda Octavia |
Средна класа |
Сериски возила без преправки |
VW Passat, BMW 3, Audi A4, Alfa Giulia, Škoda Superb |
Виша средна класа |
Сериски возила без преправки |
BMW 5er, Audi A6 /S6 /RS6 /Mercedes-Benz E-Class |
Виша класа |
Сериски возила без преправки |
Mercedes-Benz CLS-/S-Class, BMW 7, Audi A7, Audi A8/S8, VW Phaeton |
СУВ, теренци, ванови и пикапи |
Сериски возила без преправки |
BMW X1-X5, Mercedes-Benz GLC, VW Tiguan, Audi Q5, VW Touran, Opel Zafira |
Спортски возила |
Сериски возила без преправки |
Porsche 911, Mercedes-Benz SLK-/E-Class Coupé, AMG GT |
Суперспортски возила |
Сериски возила без преправки |
McLaren P1, Porsche 918 Spyder, Pagani Huayra BC, Koenigsegg Regera |
Тркачки возила |
Без дозвола за сообраќај, со FIA-хомологација |
GT-возила, туристичка класа, Rallye, CanAm, NASCAR |
Прототипи |
Тест-прототипи, уникати, концепти |
Porsche 919 Evo, VW ID.R, NIO EP9 |
Електро (серија) |
Сериски возила без преправки |
Opel Ampera-e, Hyundai IONIQ Elektro, VW ID.3, Tesla Model 3 |
Електро (спортски) |
Спортски и суперспортски возила со погон само на струја |
Porsche Taycan, Tesla Roadster, Rimac Concept On |