Статистиката за автомобилскиот пазар обично ги прикажува моделите што постигнале највисока продажба во конкуренција на сите марки и сите класи. Тука следи еден сосем нестандарден приказ за европскиот автомобилски пазар, во којшто се набројуваат најпродаваните модели во целите семејства од модели на автомобилските марки.
Познавачите на пазарните прилики веднаш ќе го забележат тоа. Mercedes-Benz продава најмногу примероци од својот GLC, од СУВ-моделот од средната класа. Конкурентот BMW, пак, најмногу ја продава својата серија X1, во којашто исто така спаѓаат СУВ-модели, но тоа се автомобили од компакт класата. Дури и без да се споредат продажбите на овие два модели, сосем е јасно дека Штутгарт е тој што профитира повеќе од својот најпродаван модел GLC, отколку што Минхен профитира од својот X1. Тоа е суштинската основа на автомобилскиот бизнис, маржата. Во повисоките класи се постигнува повисока маржа, отколку во пониските класи. Повисока маржа, повеќе добивка. Но, за тоа да се постигне, продажбата да ја предводи поскап модел во споредба со најпродаваниот модел на конкуренцијата, тоа е вештината на менаџментот.
Во истиот контекст се издвојува и Skoda. Најпродаваниот модел на Чесите не е „најевтиниот“, значи не е Fabia или Kamiq, туку е токму моделот што балансира меѓу компакт и средната класа, Octavia. За споредба, Renault продава најмногу примероци од својот Clio.
Секако дека не мора секогаш нештата да се гледаат низ призмата на добивката. Некогаш фановите на одредена марка или сопствениците токму на моделот што е најпродаван од марката во моментов, се радуваат на сé што постигнува нивната марка и задоволство им е да видат нивниот автомобил котира на пазарот.
Тоа е само едно од бројните гледишта што се отвораат со овој несекојдневен приказ на автомобилскиот пазар во Европа, со статистичките податоци за продажбата на нови возила во февруари во ЕУ, ЕФТА и Обединетото Кралство.
Во заградите е наведен прво бројот на примероци од најпродаваната моделска серија на секој производител, а потоа и вкупниот број на продадени возила од сите модели на тој производител. Пример: Tonale е најпродаван модел на Alfa Romeo во февруари на европскиот пазар, со 2.189 продадени примероци од вкупно 3.331 возила што марката ги има продадено во февруари.
Abarth
595, 695
(278 од 278)
Alfa Romeo
Tonale
(2189 од 3331)
Alpine
A110
(107 од 107)
Aston Martin
DBX
(57 од 120)
Audi
A3
(6906 од 48112)

Bentley
Continental GT
(47 од 160)
BMW
X1
(5410 од 42058)
Bugatti
Chiron
(1 од 1)
BYD
Atto 3
(270 од 323)
Cadillac
XT4
(33 од 93)

Chevrolet
Corvette
(36 од 47)
Chrysler
Pacifica
(4 од 4)
Citroen
C3
(10699 од 27963)
Cupra
Formentor
(5887 од 10265)
Dacia
Sandero
(17677 од 42449)
Dodge
Challenger
(4 од 10)
DR
DR 5.0
(1929 од 3336)
DS
DS 4
(1665 од 3957)
Ferrari
F8
(61 од 292)
Fiat
Panda
(10271 од 30090)
Ford
Puma
(9659 од 39933)
Genesis
GV60
(77 од 210)
Honda
Jazz
(1412 од 3500)

Hyundai
Tucson
(10224 од 34380)
–
Jaguar
F-Pace
(1091 од 6415)
Jeep
Renegade
(5158 од 9698)
Kia
Sportage
(9461 од 34006)
Lada
останати (без Niva)
(38 од 38)
Lamborghini
Urus
(165 од 237)
Lancia
Ypsilon
(2457 од 2462)
Land Rover
Evoque
(1310 од 5324)
Lexus
NX
(1056 од 2736)
Lotus
Emira
(88 од 88)
Lynk & Co
Lynk & Co 01
(2623 од 2627)
Maserati
Grecale
(439 од 564)
Mazda
CX-5
(2819 од 11694)
Mercedes
GLC
(6801 од 45720)
MG
MG 4
(2688 од 7267)
–
Mini
Mini One, Cooper
(7355 од 11180)
Mitsubishi
Space Star
(1556 од 2236)
Nio
EL7
(40 од 59)
Nissan
Qashqai
(9067 од 18293)
Opel
Corsa
(14603 од 32284)
Peugeot
208
(15031 од 50547)
Polestar
Polestar 2
(1963 од 1963)
Porsche
Macan
(1734 од 6296)
Renault
Clio
(11526 од 44677)
Rolls-Royce
Cullinan
(27 од 54)
SAIC
Maxus Euniq 6
(33 од 61)
Seat
Arona
(7183 од 19157)
Skoda
Octavia
(10091 од 41944)