за

Неразумно до неодоливост: Brabus 900 Rocket Edition

Mercedes G-Class сигурно не е прва асоцијација кога ќе се спомне спортски автомобил. Тјунерските работилници и покрај тоа обожуваат да работат на моделот од Грац. Brabus посебно.

Инженерите на Brabus секогаш имаат нешто ново за работа, иако нивната работа се екстремите. Но, и врвот е релативен. Од германското гратче Ботроп доаѓа најновата преработка на Mercedes G-Class во форма на 900 Rocket Edition. Тоа е врвот, засега.

Brabus 900 Rocket Edition e моќен колку земјотрес, лавина, пролетна поплава, колку природна катастрофа. Така може да се заклучи од сцените со коишто традиционалниот и топ-тјунер за Mercedes Tesla) го запознава светот со своето ново дело. Иако со своите 2,5 тони и со аеродинамичност на прекуокеански контејнер е далеку од претставата за спортски автомобил, Rocket е побрз и од некои од најбрзите модели на Porsche.

Истави се, тука јас владеам“, така би гласело мотото на оваа моќна машина што ги игнорира природните закони и не покажува посебна загриженост за климатските промени или за електрификацијата. Не е „проблем“ ако неколку автомобили како овој загадуваат повеќе од останатите, затоа што со цената од 570.000 евра, сепак ќе моќат да си го дозволат само малкумина. Дополнително ограничува и самиот тјунер. Brabus ќе изработи само 25 примероци од Rocket Edition.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Основата e Brabus 800, којашто e далеку од тоа дека е недоволно моторизирана, па ѝ треба третман за моќност. G 63 излегува од фабриката во Грац, во Австрија, со 585 КС. Но, тоа пак е недоволно за Brabus. Во 900 Rocket Edition работи најмоќната машина од Ботроп. Четирилитарскиот V8 од AMG GT е „бушен“ на 4,5 литри и место 800 КС, како во Rocket, тука постигнува 900 КС и 1.250 њутнметри во специјалната серија Rocket Edition.

Двете издувни цевки се осветлени во „жешка“ црвена боја. Инженерите дури и го поднамалија вртежниот момент на 4,5-литарскиот V8 на 1.050 њутнметри, затоа што автоматикот не може да издржи повеќе. Но, не е проблем. Brabus 900 Rocket Edition со своите 2,5 тони спринтува за 3,7 секунди до темпо сто. Ограничувањето на 240 km/h тука не важи, специјалната серија место тоа продолжува да забрзува до 280 km/h.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Секако дека соодветно на моторот се извршени преправки и во подвозјето и во сопирачките, за овој монструм да може да се стави под контрола. Бројните каросериски додатоци се изработени од карбон. За цената што ја наплаќаат за својата работа, мајсторите во Ботроп го сработуваат и ентериерот, толку врвно и благородно, што и Maybach во некои делови заостанува.

New photo by Automedia MK / Google Photos

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

lamborghini фабрика

Lamborghini распродаден за 2021 година

Електрично Ferrari против класично Ferrari со V12-мотор