Една од атракциите во автомобилскиот музеј во Волфсбург, што посебно привлекува внимание додека се вжештуваат деновите и ноќите, секако дека е Amphicar 770. Неговото производство започна во 1961 година. Тоа е првиот цивилен амфибиски автомобил што е произведен во поголема серија.
Германскиот конструктор Ханс Трипел го конструирал првиот автомобил што плови уште во 1930-те години. Две децении подоцна, Трипел успеал да ги убеди директорите на групацијата Quandt, да произведуваат амфибиски автомобил за цивилна примена. Во есента 1961 година, во фабриките на групацијата Quandt во Либек и во Берлин, во коишто се произведувале железнички вагони, почнало и производството на Amphicar.
Четирицилиндарскиот мотор потекнува од англискиот производител Triumph Herald и од зафатнина од 1,2 литар постигнува моќност од 38 КС. На асфалт, возилото постигнува 105 km/h, а кога возилото е во вода, моторот е доволно да постигне брзина од 12 km/h. Кабриолетот со четири седишта не наиде на голема прифатеност меѓу германските возачи. Тоа не се смени, ниту откако по две години од стартот на производството, беше спуштена цената од 10.500 DM на 8.385 DM.
Причината за слабата заинтересираност беше во тоа што германските закони бараа дозвола за управување со глисер. Исто беа проблем и слабите возните својства, како и несекојдневниот дизајн. Затоа, пак, најголемиот број од вкупно 3.878 возила, произведени до 1968 година, се испорачани во САД. Денес, Amphicar од другата страна на океанот ужива култен статус.