Alfa Romeo на салонот во Женева конечно ги прикажа стандардните изведби од новиот модел од средната класа Giulia. Има нови мотори, зачудувачки ниска тежина и верзии со погон на сите тркала.
По големата врева што се подигна по прикажувањето на топ-верзијата Quadrifoglio со 510 КС, работите стивнаа околу новиот модел од средната класа на Alfa Romeo. На салонот во Женева конечно следуваат и стандардните изведби на Giulia, оние што ќе ја носат продажбата на моделот.
Тоа што мора да се признае е дека и без цел куп карбон, прагови и спојлери, Giulia изгледа заводливо. И лесна е. Дури и во стандардните верзии на конкурентот на Mercedes C-Class и Audi A4 обемно се применуваат алуминиум, композитни материјали, па дури и карданско вратило од карбон. Верзијата на Giulia со 2,2-литарскиот дизел тежи само 1.374 килограми, што е за 130 килограми помалку во споредба со серијата 3 на BMW.
Покрај топ-моделот со трилитарски битурбо V6 со потекло од Ferrari и моќност од 510 КС, Италијанците нудат и комплетно нов дволитарски бензинец со турбонатполнење, 200 КС и вртежен момент од 330 њутнметри. Електрохидрауличната контрола на вентилите MultiAir е дел од технологиите со коишто располага бензинецот. На тоа се надоврзува 2,2-литарски дизел во верзија со 150 КС и 380 њутнметри, односно во верзија со 180 КС и 450 њутметри. Новиот бензинец стандардно доаѓа со осумстепен автоматски менувач, додека обата дизела се достапни во комбинација со шестстепен мануелен менувач или како опција со осумстепениот автоматик. Погонот е назад, подоцна ќе следуваат и неколку изведби со погон на сите тркала, како и нови варијанти на мотори.
Три нивоа на опрема се достапни: Giulia, Super и Quadrifoglio. Од системите за асистенција, стандардно следува систем за предупредување при опасност од судир со самостојно запирање и систем за следење лента. Радарскиот темпомат ќе биде достапен во втората половина од годинава. Основното ниво Giulia вклучува двозонска автоматска клима, алу-бандажи од 16 инчи, приспособливото подвозје DNA и радио со дисплеј од 6,5 инчи. Второто ниво Super додава кожени седишта, стилски додатоци во кабината и бандажи од 17 инчи, додека врвното ниво Quadrifoglio вклучува спортски седишта во комбинација од кожа и алкантара, спортски волан, детали од карбон во кокпитот, приспособливи ксенонски светла и камера за рикверц.
Alfa Romeo стартува со нарачки за новиот модел на 15-ти април, цените уште не се објавени.