Во BMW се случува голема револуција. Сите модели под серијата 3 се префрлуваат на преден погон. Основа за нив е платформата UKL. Идниот X1 исто така ќе ја користи оваа платформа.
Иако првите фотографии од папараците го покажуваат возилото под тешка камуфлажа сé уште се забележува дека втората генерација на X1 ќе биде помасивна од претходникот. Надолжниот раб во висина на рачките е во стил на актуелната „единица“, додека задните прозорци личат на идните компактни ванови на Баварците. Семејството од модели што ја користат платформата UKL ќе се состои од новиот Mini (премиера во почетокот на 2014), ван и седумсед во серијата 1 (средина на 2014), новиот X1 (2015) и наследникот на серијата 1 и 2 во 2017 година.
Главниот новитет под ламарината е префрлувањето на преден погон. Соодветно на тоа ќе се смали и понудата на модели со погон на сите тркала. На матичниот пазар половина од купувачите се решаваат за погон 4×4. Друга карактеристика е новата генерација мотори, со фиксна зафатнина на цилиндар од 0,5 литар. Оттаму, основниот бензинец ќе има три цилиндри и зафатнина од 1,5 литар, исто како и основниот дизел.
Овие моделски изведби ќе бидат означени како sDrive16i со 136 КС и sDrive16d со 115 КС. Над нив ќе бидат позиционирани четирицилиндарци со зафатнина од 2,0 литри. Бензинецот со 192 КС ќе има деби во новиот Mini. Премиерата на следната генерација на X1 може да се очекува на салонот во Франкфурт во 2015 година.