Шампионот во штедливо возење ја почна втората етапа на петтдневното возење од 2.700 километри од Виченца до Стокхолм. Платнер планира да потроши помалку од 100 евра за метанот.
Првото запирање за дополнување на резервоарот беше во близина на Брно. По 204 километри во резервоарот собра 5,62 килограми метан, што дава просек од 2,75 килограми од еколошкото гориво за 100 километри. Цената за горивото: 6,37 евра. Платнер продолжи кусо преку Унгарија, за да запре во фабриката на Skoda Citigo во Братислава. Дождот не го израдува рекордерот.
„Дождот е лош за потрошувачката, затоа што гумите мораат пред себе да ја потиснуваат водата, што претставува дополнителен отпор“, коментира Австриецот. Околу тајните на неговото штедливо возење, тој открива: „Постојат различни пристапи. Некои возат со постојана брзина на рамно. Јас практикувам постепено забрзување до темпо 100 и потоа отпуштам. Така и возењето ми е поинтересно на долгите етапи.“ Другите правила за штедливо возење се познати: Да се избегнуваат високи вртежи при забрзување и по можност да се префрлува во следниот степен уште пред 2.000 вртежи. Одржувањето ниски вртежи е најдобрата метода за постигнување штедливо возење.
Во Братислава, рекордерот повторно го дополни резервоарот. Трошокот за 5,46 килограми метан по 231 километри изнесуваше 145,2 круни, односно 5,61 евро. Просекот за оваа делница е 2,36 килограми метан на сто километри. Патувањето продолжи до седиштето на Skoda во Млада Болеслава, со 925 изминати километри и просек од 2,5 килограми метан. Денес се вози за Берлин, а потоа до Рошток.