за

Овие 50 користени автомобили се ноќна мора

Околу купувањето на овие користени автомобили треба добро да се размисли. Техничките експерти на TUV утврдиле дека тие се расипуваат многу повеќе отколку другите автомобили.

Сте се запрашале некогаш дали автомобилот што го „меркате“ на плацот на користени е евтин поради тоа што другите знаат за него нешто што вие не го знаете? Експертите на германската асоцијација TUV веќе со децении водат педантна евиденција за дефектите на секое возило што ќе се појави на редовен технички преглед. Од овие податоци произлегуваат многу вредни информации, на пример за тоа кои модели имаат помалку дефекти од другите и поради тоа нивното купување како користено возило претставува помал ризик. Секако дека важи и спротивниот случај.

Во овој преглед ви ги претставуваме 50-те најлоши модели. Како и секогаш, постојат изненадувања. Тоа важи, на пример, за првата генерација на класата M на Mercedes. Сопствениците на големиот спортски теренец со знакот на сребрената ѕвезда имаат натпросечно многу проблеми со шасијата и управувањето, со светлата и со емисијата на штетни материи. Згора на тоа, заптивките на вратите се кинат, сончевите покриви се блокираат во отворена положба, седиштата се клатат, алармите полудуваат. Многу се посериозни дефектите во автоматскиот менувач, како и во моделските изведби 400 CDI со 250 КС, кадешто моторот трпи толку високи термички оптоварувања што често прегорува заптивката на главата на моторот.

Во продолжение ви ги прикажуваме моделите во пет различни категории на старост, коишто е подобро да се избегнуваат на пазарот за користени возила, без разлика што нивната цена најчесто е многу пониска отколку на сличните модели од конкурентските марки.

Возила стари меѓу две и три години

Dacia Logan

dacia logan15,7 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 50.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем.

 

 

 

Alfa Romeo Mito

alfa romeo mito 15,6 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 40.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, осветлувањето, сопирачките и протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Fiat Panda

fiat panda14,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 34.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во водењето на оските, амортизацијата, сопирачките, издувниот систем и во протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Citroen Berlingo

citroen berlingo 214,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 49.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, осветлувањето, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Ford Ka

ford ka 214,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 33.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во водењето на оските, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Fiat Punto

fiat punto 214,0 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 38.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во сопирачките и во протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Chevrolet Spark

chevrolet spark 213,7 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 33.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во осветлувањето.

 

 

 

 

Fiat 500

fiat 50013,4 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 31.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во водењето на оските, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Ford Galaxy

ford galaxy 213,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 73.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето и осветлувањето.

 

 

 

 

Ford Mondeo

ford mondeo 213,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 73.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето.

 

 

 

 

 

Chevrolet Captiva

chevrolet captiva 213,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 48.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата и во протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

 

Volkswagen Fox

vw fox12,0 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 37.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата и осветлувањето.

 

 

 

 

Возила стари меѓу четири и пет години

fiat doblo 2Fiat Doblo

25,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 82.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем и во протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

dacia loganDacia Logan

25,5 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 76.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, управувањето, осветлувањето, издувниот систем.

 

 

Renault Kangoorenault kangoo 2

25,4 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 73.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките.

 

 

Chevrolet Matizchevrolet matiz 1

25,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 46.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Hyundai Tucsonhyundai tucson

22,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 71.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките.

 

 

Chevrolet Captivachevrolet captiva 1

21,9 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 76.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, управувањето, осветлувањето, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Fiat Pandafiat panda 1

21,7 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 50.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Citroen C4citoen c4 1

21,4 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 69.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето и сопирачките.

 

 

 

Kia Sorentokia sorento 2

20,9 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 89.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, осветлувањето, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Peugeot 207peugeot 207 2

20,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 59.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Fiat Bravofiat bravo 2

20,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 71.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

Возила стари меѓу шест и седум години

renault laguna 2Renault Laguna · 33,0 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 125.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата.

 

 

 

 

dacia loganDacia Logan · 32,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 97.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем.

 

 

 

renault kangoo 1Renault Kangoo · 31,9 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 104.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките.

 

 

 

fiat doblo 89Fiat Doblo · 30,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 109.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

citoen c4 1Citroen C4 · 30,0 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 97.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, осветлувањето, сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

citroen c5Citroen C5 · 29,6 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 120.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, осветлувањето, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

renault megane 1Renault Megane · 29,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 103.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките.

 

 

 

peugeot 307Peugeot 307 · 28,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 101.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, осветлувањето, сопирачките.

 

 

 

chevrolet matiz 1Chevrolet Matiz · 28,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 65.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

seat ibiza 1Seat Ibiza · 28,5 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 90.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, осветлувањето, сопирачките.

 

 

 

citroen berlingo 1Citroen Berlingo · 28,4 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 104.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, осветлувањето, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Возила стари меѓу осум и девет години

Mercedes MLmercedes m 2

43,2 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 152.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

Fiat Stilofiat stilo 2

41,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 119.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Fiat Doblofiat doblo 89

37,9 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 132.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, осветлувањето, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Kia Sorentokia sorento 1

37,2 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 136.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, осветлувањето.

 

 

 

Renault Kangoorenault kangoo 89

37,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 115.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

Renault Lagunarenault laguna 2

36,0 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 127.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, управувањето.

 

 

 

Volkswagen Sharanvolkswagen sharan 89

35,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 157.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во сопирачките, издувниот систем.

 

 

 

Ford Galaxyford galaxy 89

34,7 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 153.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во осветлувањето, сопирачките, издувниот систем.

 

 

Renault Meganerenault megane 89

34,6 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 118.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во управувањето, сопирачките.

 

 

Alfa Romeo 147alfa romeo 147 89

34,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 109.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

Возила стари меѓу десет и единаесет години

Mercedes MLmercedes m 1011

44,8 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 170.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, управувањето, сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Fiat Stilofiat stilo 1011

44,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 127.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Volkswagen Sharanvw sharan 1011

43,6 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 179.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во осветлувањето, сопирачките, издувниот систем.

 

 

Ford Galaxyford galaxy 89

42,5 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 183.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во осветлувањето, сопирачките, издувниот систем.

 

 

Ford Kaford ka

42,4 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 75.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Alfa Romeo 147alfa romeo 147 89

42,1 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 129.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, осветлувањето, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

 

Mini Onemini one

40,7 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 111.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

 

Renault Lagunarenault laguna 2

40,5 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 146.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, управувањето.

 

 

 

Renault Kangoorenault kangoo 89

40,4 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 141.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во амортизацијата, управувањето, осветлувањето, сопирачките, протекувањето масло од погонската спрега.

 

 

Fiat Doblofiat doblo 89

40,3 проценти од возилата имаат сериозни дефекти, при просечна километража од 157.000 km. Најмногу дефекти се појавуваат во суспензијата, амортизацијата, осветлувањето, сопирачките, издувниот систем, протекувањето масло од погонската спрега.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Десетте најскапи олдтајмери во 2014 вредат вкупно 150 милиони долари

Kodak ќе претстави паметен телефон на CES