Неодамна промовираната луксузна подмарка DS ќе бара купувачи на големиот пазар на автомобили во Иран. Европскиот пазар очигледно се наоѓа пониско на приоритетната листа на Французите.
Првиот салон за новата француска марка DS во Иран ќе ги отвори вратите пред крајот на годинава. Во увозот и дистрибуцијата на возилата ќе биде ангажирана групацијата Arian, односно нејзиниот партнер Ati Motors со седиште во Техеран. DS во почетокот на годинава се издвои како луксузна подмарка од матичниот Citroen.
Повеќе од две третини од популацијата во Иран ја сочинуваат лица на возраст од околу 30 години. DS на овој слој на купувачи во почетокот ќе им го понуди моделот DS 5 во верзија со бензински мотор и автоматски менувач, како и моделите DS 5LS и DS 6, коишто не се достапни за пазарот во Европа. Во иднина се најавуваат и други модели од француската марка да ја дополнат понудата на иранскиот пазар на автомобили.