Во првите девет месеци од годинава се продадоа близу 8.000 возила на Bentley, што претставува зголемување од една петина во однос на истиот период лани.
Сите четири клучни пазари за Bentley – Северна и Јужна Америка, Кина, Европа и Средниот Исток – забележаа огромен пораст во продажбата во првите три квартали од годинава. Америка и натаму е број еден пазар за благородната марка, со големи изгледи Кина наскоро да го преземе местото. За позитивниот тренд во продажбата придонесуваат и новите модели како купето и кабриолетот Continental GT V8 S и Flying Spur V8.
Задржувајќи го првото место во глобалната продажба, во Северна и Јужна Америка се продадоа 2.107 возила, што е зголемување од 4% во споредба со првите девет месеци од минатата година. Огромен напредок е постигнат на кинескиот пазар, со 1.959 возила, наспроти 1.264 возила лани. Во Европа, најголем пазар за Bentley и натаму е германскиот, со 1.155 возила, односно 7% повеќе отколку во периодот од јануари до септември лани, пред британскиот пазар со 1.113 возила (+5%).
Средниот Исток купил 720 возила (+21%), што претставува двојно зголемување за период од три години. Во одличната продажба на Bentley учествува и регионот на Пацификот, со 468 возила (+49%), со 46% пораст во продажбата на јапонскиот пазар и 207 продадени возила. Лани Bentley веќе имаше рекордна година, со највисока продажба, промет и профит во 95-годишната историја на марката.