за

Продажбата на Porsche порасна за 18 проценти

Во првата половина од годината Porsche испорача околу 82.000 возила на глобално ниво. Само во јуни се продадоа преку 14.000 возила. Кризата очигледно не важи за премиум марките.

Во сите региони во кои што се продава марката, продажбата забележа раст во првото полугодие. Голем раст е забележан во земјите од Пацификот, Африка и Блискиот Исток, со 30.400 возила, односно 25,2 проценти повеќе отколку во истиот период лани. Во Кина се продадоа 18.300 возила од марката, што е плус од 20 проценти, додека во САД продажбата се зголеми за дури 30 проценти, со вкупно 21.300 возила.

„Зад нас е добро прво полугодие и влегуваме мотивирани во втората половина. Нашата атрактивна моделска палета ги привлекува купувачите во целиот свет. Уште пред почетокот на продажбата на новата Panamera на крајот на јуни добивме бројни нарачки. Нашата моделска политика особено ја потврдува интересот за првиот хибрид со приклучок за полнење на батериите.“
Бернхард Мајер, шеф за продажба и маркетинг на Porsche

Јубилејниот модел на Porsche, култниот 911, кој во оваа година одбележува 50 години од појавувањето, доби силен импулс во продажбата со 15.834 возила, односно плус од 10 проценти. Најуспешна моделска серија во првата половина од 2013 е сосема очекувано спортскиот теренец Cayenne, од кого се продадоа 42.354 возила, што е зголемување од 22 проценти.

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Тест • Peugeot 301 1.2 VTi Active

Европскиот центар на Jaguar Land Rover се сели во Германија